Oldalak

2022. február 11., péntek

Reggel






 Végigjárom mindig a kertet, telefon velem van. Viszem a madaraknak a magokat, lemegyek a sírjainkhoz, s keresem az erdőben a mókust. Csak egyszer sikerült látnom. Viszont valamelyik nap kérdésem volt, választ vártam. Mentem le a kertbe, tele volt vagy hatféle madárral az etető. Idegenekkel, újakkal, átszálló pihenőkkel. Ilyent még nem is láttam. S jött a mókus is. Azt hiszem ez a sokadalom a kérdésemre is választ adott, majd kiderül jól olvastam-e a jeleket.

Aki kertészkedik, hogy boldogultok az új rendszerrel, ezzel a mindenféle kerti melléktermék összegyűjtésével, elszállításával. Nekem tragédia.

6 megjegyzés:

  1. Nálunk pont fordítva van. Napok óta "üresek" a madáretetők, alig kell utántölteni őket. Nem értjük....
    Nem tudom melyik új rendszerre gondolsz. Ha a szelektívre, akkor az itt már régóta működik. Mi ugyan nagyon keveset vesszük igénybe, mert szinte minden megy a komposztba. Az én szememet nagyon bántja az a sok zöld nylonzsák. Szennyezzük rendesen vele a környezetet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És elszállítjuk, benzinnel.Ha darálunk az villanyt fogyaszt, s a felesleges munkáról itt még nem is szóltam.Mancóka, de aszárazakat is odateszitek? Ezek szárak, mire bomlanak le, ha lebomlanak.

      Törlés
    2. Anikó, nálunk a kert végében van egy kupac gally lerakva, évek óta hordjuk a tetejére és alul mindig bomlik le, így nem nagyobb a kupac. Most ezt szeretném eltüntetni, és erősen gondolkodom a dombágyásos megoldáson. Több okból is jó lenne, csak hozzá kellene kezdeni. https://utajovobe.eu/hirek/elelmezes/3266-a-talaj-termekenysegenek-visszaallitasa-dombagyassal

      Törlés
  2. Úgy látszik ez a kert járás szokássá válik mikor jó idő van. Nálam is, bár ez két tenyérnyi, de olyan jó nézni ahogy bújik ki az összes tavaszi hagymás növényke 😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a nagy kibújás vadászat, felfedezés, örömködés nekik.

      Törlés
  3. Komposztálás és magaságyások. Minden elnyel. A virágföld árakat nézve is tanácsos levelet, nyesedéket, gallyat otthon marasztalni.

    VálaszTörlés