Oldalak

2022. február 4., péntek

Ma

elmentünk a piacra, s bár piaci nap volt, de február eleje ellenére tömve voltak a parkolók.

Kérdésemre, hogy mi történt, mondta egy eladó, hogy kisütőtt a nap. Kibújtak, előbújtak az emberek.  Én is kibújtam, előbújtam, lassan csinálgatom a tavaly őszi elmaradásokat a kertben. Minden áll szinte. Öröm és felszabadulás volt szabadidő ruhában és egy mellényben dolgozni kint, délután, február 4-én.

 Eléggé magam alatt vagyok, mondhatni depressziónak is. Mindig kivergődök belőle, csak ki kell várni.

Istenhegyen jártunk, miközben az időjárás ezer arcát mutatta. Szél, nap, hóesés, eső, minden volt, csak kövesse ép szervezettel az ember. Viszont hoztunk tavaszi hagymásokat, szokás szerint, hogy díszítsenek, vidítsanak, s majd jövőre a kert díszei legyenek.




S lassan kezdenek virítani  tél végén virágzók. A téltemető masszívan kitart hetek óta, a hunyorok készülődnek, a hóvirág virágzása teljében, a jázminok a fagyok után ismét rákapcsoltak..



Az ölemben pedig itt pihenek ki fáradalmait a mindennapos verekedések hősei. Csendben, nyugodtan, kiterülve, biztonságban.

Így élünk mi. Így is élünk mi. Meg máshogy is, de arról majd máskor.


 

6 megjegyzés:

  1. De jó nektek, nálatok már tavasz van! Itt még keresni kell a hóvirágot, nem akarnak ki sem bújni. A téltemetők kezdenek belelendülni, imádom őket! Olyan sokáig simogatják a lelkem. Mikor jobban kinyílnak szinte világítanak, rikítanak messzire.
    Mindenki várja már a tavaszt, örül egy kis napfényes időnek. Pedig a medve állítólag még visszabújt a barlangjába.

    VálaszTörlés
  2. De gyönyörű a hóvirágod meg a hunyorod! az enyém még nagyon alszik, árnyékos helyen van, igaz itt komoly hótakaró volt sokáig, kemény fagyokkal. Még most is van hó, ahová nem ér el a nap ereje.

    Egyébként meg benne van a levegőben a tavasz közeledte, annyira lehet érezni :) meg a cinegék már teli torokból kiabálnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi, itt még igazi hó se volt, csak mutogatta magát. Csak fagy, s fagy, s fagy.

      Törlés
  3. Kert híján más virágjait nézegetem. Nagyon szépek a tieid, mint mindig.Jó volt hóvirágot látni. Ez már a közelgő tavasz jele.

    VálaszTörlés
  4. Bár így lenne Éva, szerintem nagyon csalóka ez a látszólagos tavaszosdi.

    VálaszTörlés