Oldalak

2021. március 30., kedd

Ma nálunk tombolt a tavasz



 

Hófény, egy vegyes hagymás csomag része volt. Kedves virág.


 A jácintok is egyre bontakoznak:


s nyílni kezdtek a nárciszok:



 

Ők kakukktojások, de szeretem őket.


S írnék is, ha valaki idáig eljut. A beidegződésekről. Rozika néni férje beteg, rákos, a mentő hozta-vitte, Alkalmi műtét, estére már itthon volt, hogy másnap a rosszulléte miatt visszavigye ismét a kórházba a mentő. Az ő nyugdíja elmondása szerint  nyolcvan ezer forint. Ebből az első alkalom huszonnégyezerbe volt neki. Jajgat, hogy milyen szegény, de adta, küldte a pénzt a jobb ellátás reményében. Mondom neki, hogy új rendszer van. Integet, nem úgy működik az! S a mentő elvitte a férjét harmadszor is. Már kérdezni sem mertem.

Oltásadó hely, szervezett, három állomás, háromszor ellenőrzik te vagy-e aki, s ki küldött. Bent is szervezett minden, jelölve van, hova is állj az előtted álló mögé. Majd amikor mindent elvégeztél, leültök pihenni, mint a heringek. Később lazultak  a helyek, de eleinte bizony sűrűn voltunk. Ez volt. 

Hogy jót is lássak, megkaptam azt amit előírtak a betegségem miatt. A karom némileg fáj, eddig ennyi. Remélem ebben is maradunk. S holnap már tevékenykedhetek is a kertben, ebben a csodálatos időben. Az eső nagyon, de nagyon hiányzik. Öntözünk, szinte látni ahogy 1-1 vízhez jutás után felállnak a növények.

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy megkaptad az oltást. Minden jól ment a "heringes" részt kivéve, de végül az is kialakult. Én még nem kaptam semmilyen értesítést.
    Remélem, a karod már nem fáj a betegségedre kapott injekciótól.
    Szépek a virágok. Van már jácint, nárcisz is! Nagyszerű!
    Tudsz tevékenykedni a kertben, remélem nem jön semmilyen front, ami ledöntene a lábadról.Szép napot kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most szép napjaim vannak, S az oltást jól átvészeltem.

      Törlés
  2. Végre már nálunk is tavasz van! Szépek a virágaid, olyan jó már ezeket a fotókat nézegetni! itt is szárazság van, elkerült bennünket az eső szokás szerint.
    A kakukktojásod (salátaboglárka) nekem is a kedvencem volt, a gyerekkoromat idézi, kijártunk a temetőoldalba szedni. Egyszer hoztam haza egy tövet, azóta nem lehet kipusztítani, midenhol (ahol nem kellene) elterjedt.

    VálaszTörlés
  3. Itt us sok van bőle, de Hogy jön, el is tűnik, más gyomokkal ellentétben.Az eső, az nagyon kellene. Nagyon

    VálaszTörlés