Oldalak

2021. március 3., szerda

Fagy járt ma is nálunk éjszaka









Gólyaorr:

 

Kikeleti bangita:


Hunyorék fagyottan:






 

Egy nagyon szeretett kertrészlet:

 

Őket ideteszem, akármilyen rossz a felvétel. A nyomok alapján jelenlétükre következtettem, ma reggel lebukott a legalább 15 fős csapat. Távolról fotóztam, így sikerült. Doktor úrról is készült fotó,rossz lett,  odarepül a szomszéd fára, kopogtat, aztán átreppen az etetőre, gondolom elhozza a magokat, vagy csak hirtelen kap be néhányt? S reppen is vissza a fára.
 


3 megjegyzés:

  1. Annyira gyönyörűek a fotók, minden ízében tavasz, még akkor is, ha deres.
    Tengelicek? Kis szépségek ❤️

    VálaszTörlés
  2. És mekkora csapat! Viszont ma reggel nem láttam őket. Még nem láttam?

    VálaszTörlés
  3. Hová lett a bejegyzésem vajon? Annyira unom már, hogy újabban egyszerűen eltűnteti a rendszer!
    Csodálatos fotók! Gratulálok! A kedvenc kertrészleted nagyon tetszik nekem is. Ma takargatni fogok, mert komoly lehúléseket mondanak holnaptól. Jaj!!!

    VálaszTörlés