Oldalak

2021. március 2., kedd

Tőzikék útján

 
 










Nyugati csillagvirág is sok helyen szinte szőnyegszerűen fedte a talajt, néha a tőzikékkel karöltve. S sokfelé láttuk a sárga tyúktaréjt is.







 Az alábbi linken oly alaposan írnak az erdőről, nem kivonatolom. Milliónyi volt a virág, csoda volt. Ha valaki, aki olvas, tud, ráér nézze meg. Azt javasolták hét közben menjünk nem lesznek sokan. Pandémia ide, pandémia oda, s hétköznap délután, sokan voltunk. Elfértünk, 2 kilométeres a tanösvény, de kisgyerekektől kezdve nagymamákig mindenki ott volt.S mikor eljöttünk négy óra felé még új és új autók érkeztek.

  Dobogó-erdőn

A Pinka folyóról készült videóm itt nézhető meg, a hangot is kapcsoljátok be a bejátszáson. Ahogy a bejegyzésben írnak róla, lendületesen folyik tova.:

 Pinka folyó

7 megjegyzés:

  1. De jó volt nektek! Csodás helyen jártatok! Örülök, hogy legalább a te fotóidon keresztül láthattam! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. De gyönyörű fotók és virágok!

    VálaszTörlés
  3. Csáfordjánosfán van egy tőzikés hely. Én azt láttam. Mint egy nagy szőnyeg olyan volt. Csupa-csupa virág mindehol.

    VálaszTörlés
  4. Gondoltam is rád!Mancóka. Éva, nekünk ez volt közelebb, azt hiszem a látvány hasonló. Ebben a pillanatban visszamennék.

    VálaszTörlés
  5. Elképesztően szép. Sajnos ilyen hatalmas tőzike virágzást még nem láttam, de ehhez hasonlót hóvirággal már igen - az Alcsúti Arborétumban. Köszönöm, hogy megosztottad!

    VálaszTörlés
  6. Mi is tegnap láttuk először, s ma mennék is vissza. Gondolom okkal volt ott sok ember, hétköznap.

    VálaszTörlés
  7. Úristen 🤗 hogy tud ennyire világszép lenni? Ennyi tőzike! Sosem láttam ilyen sokat, mesés látvány.

    VálaszTörlés