Oldalak

2021. március 4., csütörtök

Egy balladisztikusan szép film,


 nem beszélve a zenéről, a helyszínekről. Fájdalmas és nagyon tiszta film. Ősi szokások, modern világ.Többször megnézendő. Állítólag a jó fordításban boldogság lenne a címe. 

   "A szél nem hal el. A szél olyan, akár az élet. Most már értem: az élet csodálatos!" "...mi lesz most, vagy mihez kezdek - nem tudom. Csak azt, hogy az életem az enyém."

Nekem a Tavasz, nyár, ősz, tél című film jutott eszembe róla.  Pedig az más.

Zene a filmből:Zülfü Livaneli a zeneszerző


https://www.youtube.com/watch?v=ASvySommDFI&list=RDASvySommDFI&start_radio=1&t=99s

a film zenéje végig

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a török sörözatokat, filmeket. Nagyon sok szuper tehetséges színészük van, a zenei aláfestések is igazán jók, és annyi érzelem, tanulság van bennük, még ha más világban is játszódnak. Sok kedvencem van közöttük.

    VálaszTörlés
  2. Ez most engem nagyon megfogott, ismét megnéztemű

    VálaszTörlés