Oldalak

2019. november 28., csütörtök

Megbolondult világ,


 s én is. Két napja elhagytam a kulcsot. Este, sötétben mentünk vissza keresni, kb. 5 óra telt el közben, ha ott ejtettem el, ahol gondolom hányan felvehették már. Ma megyünk a városba, a lakáshoz, remélem nem ott találtak rá, s keresték a hozzá tartozó lakást.

Lakás: kész van, még nekem van (mihez képet) némi takarítani valóm, aztán egy hét múlva érkezik a fiam. A készre.
 A petunia ezerrel nyomja a virágokat


A virágzó primuláink

 

 

 A tűztövisen egyetlen termés sincs. lerohadt? Elhordták a madarak? Sajnálom, szép lett volna a hó alatt.
 S még mindig van bokor, ami színeződik.

 


 A pázsitviola, ami nem terjedt, de legalább virágzik. November végén...

S egy erdei fotó? írhatnám tavasz az őszben. Egymás előtt, mögött, alatt, felett, ahogy illik. Azért az erdő már megviselt, de még színpompás részei mindig vannak. Bár Kecskeméten is kimentünk a szabadidőparkba, de olyan hideg szél fújta az átmeneti ruhatáramat, hogy visszafordultunk. Nagyon sajnáltam, de egyszerűen szétfagytunk.

 

 


12 megjegyzés:

  1. Én is ezt tapasztalom. Édesanyám éppen tegnap mondta, hogy virágzik a kertben az ibolya! Nálunk pedig az erkélyen elképesztően szép most a muskátli. Egy cserépben van 5-6 hatalmas fej és mellette még legalább annyi bimbós szár. Nyáron meg csak szenvedett a hőségben 1-2 virágzó fejjel...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem eged neked válaszolni, egy már elszállt. Ma néztem, hogy milyen sok a bimbós bokor, majd kicsattannak. Milyen böjtje lesz? Itt pl. a petunia indult be későn, most van virágjában. Ki érti ezt?

      Törlés
  2. Hihetetlen milyen szép még a kert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma aztán jól megnyirbáltam, menjen aminek már nem kell ott lennie. Jó sokáig húzták.

      Törlés
  3. És még málnát is ettem ma. Rügyeznek a ribizlik. Gondolom, hétvégén meggondolják magukat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Múltkoriban vágtam azokat is vissza, tele voltak málnával.

      Törlés
  4. Nálunk az ibolya virágzik. Szegény.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is találtam ma néhányat, törnek fel a nárciszok!

      Törlés
  5. Látom, sajnos mindenki erről az eszement időjárásról ír - bizony szokatlan nekünk - európai embereknek az efféle "tél" - Bár néha gondolok arra is, csak nehogy "meglegyen a böjtje" - aztán ami most már majdnem nekiindult, telesen elfagyjon...Én is kivárom még a jövő hetet több nagy cserepesemmel, muskátli kukoricavirág liliom még kint vannak...
    Nem lett meg a kulcs ? Szerintem le kellene cserélni a zárat !

    VálaszTörlés
  6. Nem lett meg.most aztán hangol a tél, felénk legalabbis. Ďélelőtt fázott a cipőm az erdőn.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű még a kert..Mára fagy volt itt. -5 fok...Szerencse hogy mindent behordtunk, reggel a madarak csak kopogtaták a befagyott vizet..Ahol árnyék volt, ott egésznap jég volt az itatóban.

    VálaszTörlés
  8. Itt is fagyott, gyengèn. Rá a tavaszra...

    VálaszTörlés