Oldalak

2019. november 5., kedd

Novemberi április avagy november bolondja? s a kérdéseim

 Ő a legvirágzóbb primula


Tőzikék kibújóban

 Feltörő hunyorok

 Egész évben nem volt virágzó m belőle: körömvirág

 10 cm-re tőle elkapta a fagy, a hátsót letarolta, a ház előtt vígan éli világát, ő pedig csodaszép, friss,eleven... díszbatáta

 Ami nem terjed, de legalább újra virágzik, novemberben. pázsitviola

 Én napfény virágnak nevezem több helyen újra nyílik...

A verbéna ismét bontogatja a virágait, tömegesen

 Gólyaorr és borzaskata

 Petúniák most nyílnak, hetek óta, ez van...

 
Kékszakáll, újra rügyezik. Ott vannak a száradó és az új levelei

S most kicsit a szépek jöjjenek.

Erősen elköszönő szömörce gyönyörű színben
 
 Borbolyák

S két kérdés:

Valakinek van bifokális szemüvege, mennyi idő alatt szokta meg a szeme az olvasást? Van valami tanácsa nekem?

Ablakban viaszvirág, körülötte ürülék, pici, fekete golyók. Viszont azt, aki mindezt odapottyantotta nem lelem. Milyen állat lehet? Hol keressem? Az biztos, hogy rágja a leveleket.

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Képzeld, napok óta kerestem, tegnap meg is porszívóztam, semmi. Ma kettőt találtam... egy a függönyön volt, egy a növénye, jó rejtőszínnel, formával.

      Törlés
  2. Nálam is virágoznak a primulák meg az illatos bangita is. Nagyon nem jó ez! Megbolondítja a természet a növényeket is.
    Jaj, az a színorgia a kertedben! Csodás!

    VálaszTörlés
  3. Most mondjam azt, hogy szomorúan-gyönyörű ? Ijesztően-szépséges ?
    Egy biztos, ez azon a vidéken, ahol mi leéltük az életünket abnormális.Aki még mindig nem hisz a globális felmelegedésben - hát lelke rajta...Én - bár megcsodálom - de inkább félelemmel, mint örömmel tölt el a látvány.
    A "golyócskákat" illetően én is hernyóra gyanakszom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már írtam Mancókának a lebukóról. Igen, félelmetes valahol.

      Törlés
  4. Kedves Holdgyöngy! Nekem progresszív szemüvegem van jónéhány éve. Először nagyon furcsa, de néhány hét alatt tökéletesen meg lehet szokni, csak hordani kell. Egy idő után már észre sem veszed, valahogy úgy hozzászokik az ember szeme. Üdv: Jutka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az olvasást most krimivel gyakorlom,az este száz oldal után már le kellett hogy tegyem. Ez leköt, Albatrosz könyv, kis, ill. keskeny oldalképpal Bízom benne, hogy megszokom.

      Törlés
  5. Bolond az időjárás, az biztos. Még rengeteg petúniám virágzik, a muskátlik is tele vannak, közben meg az igazi őszi virág, a krizantém is...ibolyát is találtam már, kihajtott az írisz hagymám, szóval természetellenes az egész.

    VálaszTörlés