Oldalak

2019. november 17., vasárnap

Napsütés, november aranya

 A fotó is mutatja a kerti bútor bekerült a faházba. Szegény Zsebi lassan kiszorul onnan.Jut eszembe, meg sem néztem a bepakoláskor marad-r neki bejárat?

A madárnépséget is etetni kezdtem, lent a kert alján, közel az erdőhöz.Eddig cinegék érkeztek, sokan. Azt hiszem csuszka is.





 
 A kert napsütésben, az erdő aranyban köszöntött minket. Nem tudok betelni vele. Mire kimentünk a nap játszott velünk, elbújt és kibújt, utóbb esetben tudtam fotózni,átszínezte a leveleket.

 

 
 




 Ez a látvány élőben a legszebb, a fenyők barna törzse mögül átvilágító sárgásvörös lombok.


Elutazom a héten, nem tudom mire érkezem vissza, de ezt a látványt viszem magammal. A címlap fotó fája már levetkőzözött. így is szép.

8 megjegyzés:

  1. Szép felétek az erdő. Nagyon!

    VálaszTörlés
  2. Még mindig nem téliesítettem. Se az asztal, se a sütögető hely, se a kút nincs letakarva. Míg jó idő van valahogy nem érzem sürgetőnek. Majd ha jönnek a zord mínuszok...ha jönnek egyáltalán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma mondták, hogy karácsonyig nem lesz fagy? Nem lesz? Sokat áztak, nyílt helyen vannak, egy szék már szétesett. Igazság az, hogy sajnálom őket. A növények, ők tényleg nincsenek téliesítve.

      Törlés
  3. Tudom, hogy nem "normális" - de én titokban örülök ennek a szép időnek, még ha esős napok is vannak benne...És a virágok se jeleznek semmi olyasmit, hogy rosszul éreznék kint magukat. (Igaz itt még csak pici fagy se volt.) A téliesítendők zöme még mint van. Ám a csodaszépre színesedett levelek zöme most már lehullott. 4 nagy zsák várta ma a zöldhulladék szállítókat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kecskemeten vagyok, nos ma kikaptuk a jo hideg szeles toparti setat. Haza is jottunk osszefagyva. Nekem egy noveny harom helyen haromfele modon viselkedik.

      Törlés