Oldalak

2019. november 3., vasárnap

November(i áldás Írországból)

 

Még Katalin hívta rá fel a figyelmemet. A hölgy vett egy házat egy csupasz területen, s 15 év alatt életet teremtett ott.  A világ minden tájáról nagy követőtábora van. Nem nézem folyamatosan, ma kikaptam .

Ma (is) erdőt jártunk. Meleg volt, de felhős, szürke idő. A nap visszafelé sütött ki néhányszor. Amikor viszont ezt tette meseszép színekben zöldült az erdő.





 Zsebi valami csontra lelt a bokrok közt.

 Erről írtam:



 Itt már a szőlőhegyen jártunk:


 Látni, ahogy az erdőt "kitakarították", borzalmas. Néhol már van új ültetés, de akkor is rossz végignézni rajta.




Itthon pedig éhes és nyolcasozó személy várt minket, vagy engem? Vagy inkább az etetést?



8 megjegyzés:

  1. De jó volt nektek, lehetett erdőt járni! Nálunk folyamatosan esett az eső, ki se tudtunk mozdulni.
    Hihetetlenül szép még mindig a természet, mintha nem is novembert írnánk.
    Ennek a hízelgésnek nem lehet ellenállni! Azok a szemek!
    Belenéztem a filmbe is, elmentettem, nagyon jó lesz a hosszú téli napokon nézegetni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azóta itt is esik már, mondtam is vasárnap, amikor és amíg tudunk, menjünk. Szeretem az erdőt, nagyon.

      Törlés
  2. Méghozzá fekvő nyolcasokat ír.Ez ám a végtelen szeretet!
    Anci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérdés az, hogy a szeretet a gazdának szól, vagy inkább a tőle várható tápláléknak. Azért azt sem feledi, hogy z ölemben nőtt fel, s lett falu vándora.

      Törlés
  3. Nem, ekkora kertet nem szeretnék. Sose érezném, hogy "teljesen rendben van". Bár ez tán már nem is kert, ez egy "erdő-részlet" egy "föld-darab", szépen művelve, gondozva...
    Amúgy gyönyörű ez a megkésett ősz. Olyan csodásak a színek ! Még a városban is, ahol helyenként levél-szőnyegen lehet sétálni...
    A macsek, hát az meg ilyen... hízelgő ha épp ahhoz van kedve és farkat emelve elegánsan távozik, ha rád unt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fodorka, pontosan, nem véletlenül ismered őket.

      Törlés
  4. Életet keltett a kertbe?Inkább elvadította.A fákat megöli a borostyán.Talán nem tudja...Nekem nem tetszik.Zsúfolt,rendezetlen.Teljesen rendben sosem lesz.A tiéd sokkal szebb kert.
    Anci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A munkájának az volt a lényege, hogy a senki földjén életet teremtsen. Nem szabályos kert ez, inkább élőhely, s permakulturás gazdálkodás, élet.

      Törlés