Oldalak

2018. december 4., kedd

Variációk télre


Mert nem tudok aludni, pontosítok visszaaludni, ideültem a gép elé. A reggel ismét rohanással telik majd, gyors kelés, indulás vizsgálatokra. Így élünk mi 2018. decemberében. Viszont: én közben ráérek, vehettem adventi gyertyákat, füstölőket, körülnéztem a meglehetősen gyengécske adventi vásáron. S ennyiben is maradtam. Hol vannak itt pl. Orsi által mutatott lehetőségek? 

Viszont a vasárnap délután,  a természet, mint mindig tartogatott csodákat.







2 megjegyzés:

  1. A "jég játékát" én is nagyon szeretem. Régebben, míg Lilivel jártam a rétre, ahol volt egy patak, csodás dolgokat láttam, ha fagyott az éjjel. A természetnek van a legcsodásabb "fantáziája" és a legügyesebb alkotómester.

    VálaszTörlés
  2. Úgy, ahogy írod, szépeket alkot.

    VálaszTörlés