Oldalak

2018. július 29., vasárnap

Jó étvágyat kívánunk! Tessék választani!


 Szeretem amikor a lányok nekiesnek a faháznak, fogják a szerszámokat    és... másra használják, mint a rendeltetésük. Pl. paprikát nyerni a téglából, stb. S a kidobott poharaknak, konzervek dobozainak, edényeknek is eljön a csodás új élete.

Érdemes körülnézni a kertben, a veteményesben, a növényeken, s a kidobandó többéves levendulás zacskóban. Minden használható, újrahasznosítható, mindennel díszíthetnek, tálalhatnak, s milyen esztétikusan elkészítve. Csak néztem. 
 

 









7 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletesek! Olyan jó volt még nézegetni is az alkotásokat!
    Eszembe juttatta a mi gyerekkorunkat, hogy milyen jókat játszottunk akkor, mi is hasonló alkotásokat készítettünk.
    Ennél nagyobb öröm nincs is, mint amikor a kert, udvar benépesedik, élettel telik meg!

    VálaszTörlés
  2. S ezt annyira szeretik csinálni.

    VálaszTörlés
  3. Ugyanez megy nálam is: kint a teraszon van mindenféle levél, mag ,egyebek és a vödörben úsznak a szirmok.:) Az a leves,vagy mi.De szép.:)

    VálaszTörlés
  4. ...téglából piros paprikát készíteni. Nagy kedvencem volt négy éves korom tájékán. Ráadásul nekem egyedül kellett lekötnöm magam, nem volt a környéken Hajdúszoboszlón "velemkorú" kislány. Minden évben a nagynénémnél nyaraltam, akinek nem volt gyermeke. Debrecenben persze lettek volna játszópajtások, csak itt meg felnőtt nem akadt, aki vigyázott volna rám és a bátyámra. Így maradtak a távolabb élő rokonok. Ezért kell sokáig élniük a nagymamáknak:)))

    VálaszTörlés
  5. Nekem is a gyerekkorom nyarai jutottak eszembe ! Mi mindenből nem "főztünk" mi is. Örülök, hogy még vannak ma is gyerekek, akik ilyesmivel játszanak. Nem tudom ugyan, de azt hiszem, a többség nem ilyen....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egészen biztos vagyok benne,hogy szegény panelgyerekeknek nincsen lehetőségük ilyen játszásra, ezért nem is ismerik. Sok nagyszülő sem kertes házban lakik...

      Törlés
  6. Örülök, hogy tetszenek a fotók. Ma már nem ez a játékmód a jellemző, de ahogy elnéztem nekik nagyon bejön. Pedig milyen egyszerű dolgok ezek.

    VálaszTörlés