Oldalak

2018. július 23., hétfő

Ismét, és újra és újra


Lesznai Anna: Ajánlás a kertnek

Amit tőled kaptam: mások kérve kérik.
Amit másutt vetnek: mind tebenned érik.
Amit láttam, tettem, tanultam és adtam,
Mind körülém gyűlik a lesznai napban.
Ha kertem nem volnál, bizony én sem volnék,
Néma hullámokba nyomtalan omolnék,
Futó homok lennék – de te átöleltél,
Védtelen pusztából dús karámba szeltél…
Ha tükröm nem volnál, magam sose látnám
Vágyam záporára vagy színes szivárvány.
Csudáim és csókom mind tebenned termett
Ágaidról téptem a mézes szerelmet,
Bölcsőnkbe a bimbót is vágyadról szedtem
– Amiért ím híred hálás versbe szedtem.
 A verset a Szóvarázslók blogról hoztam.
  


 


  Nálatok vannak madarak? Tavaly tele volt velük a kert. Most se verebek, se madarak.. Pedig a napraforgók is várják őket. Mi történt velük?  Ez a riasztó ilyen jól működik (a szomszédban)?



 





és a ház előtt:


 és a ráadás:
 

 Valahol,  út közben egy óvoda ablakában fotóztam:

 

12 megjegyzés:

  1. Szép, szép, szép.
    A vers is, a kerted is, a virágok is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, a tiedé is szép, láttam a múltkor.

      Törlés
  2. Szép ez a vers és úgy érzem ez a Te versed!
    Olyan jó, hogy megtaláltad azt, ami örömet ad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katici, mindig "égnem kell" valamiért. Ez most nagyon jó, hogy van. Sosem gondoltam rá.

      Törlés
  3. Vannak madarak, de sajna mások is...
    Rengeteg zöld poloska, paradicsomot károsító, szedem, szedem, de nem fogynak, meg az amerikai pattanós kabócáktól fehér a kert....
    Teszek fel én is néhány nyári képet. Szép nálad, irigylem a kasvirágot, nálam nem akaródzik neki megélni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. MI a meztelen csigáktól szenvedünk, igaz 3 tő paradicsom van, azon még nem láttam semmilyen kártevőt. A madarak távollétét nagyon fájlalom.

      Törlés
    2. tudod, hogy ezt a fajta poloskát Indonéziában úgy eszik, mint mi a desszertet? :-)

      Törlés
  4. Meg is írtam.... a jelent.
    http://partfal.blogspot.com/2018/07/egi-aldas.html

    VálaszTörlés
  5. Nagyon nagyon szep:) azt hittem a te ablakod:)
    A rozsakapu szepen halad!

    VálaszTörlés
  6. Szép a kert, az ovi ablaka meg egyenesen nagyszerű!

    VálaszTörlés
  7. Az az ablak szenzációs, ahogy a z utcafronton végigrepteti a a pillangókat.

    VálaszTörlés