Oldalak

2018. július 25., szerda

Elmaradt képek: Esztergom



A fények tudnak csodákat mutatni. Itt is, esti fotók a Bazilikánál. Már hullafáradtan mentünk fel, kiválasztva az egyetlen módot, csak gyalogolni ne kelljen, de ide el kellett jutni.


 Kerékpártartó. Nem stílusos? Hogy számomra ez miért szenzáció? Valahol olasz fotókat nézegettem, s karikák voltak a falban. Mire rájöttem, hát a lovaikat kötötték ki oda, egyszer régen. Máig őrzik emlékeit, a karikákkal emlékeznek.

S a parkolóban egyszer csak megjelentek A MACSKÁK. Nem értettem. Jöttek, vonultak, énekeltek. Akkor vettem észre az etetésükre érkező hölgyet. Mindig akad valaki, aki a kóbor macskákat megeteti.(Egy parkoló szélén, egy építési terület mellett.)


4 megjegyzés:

  1. Az kerékpártartó? :O sajnálnám rátolni a bicajt, egyébként meg nagyon egyedi, tetszik :)
    Sok éve jártam Esztergomban, a Bazilikában is, sőt fel is mentünk ameddig lehetett, körpanoráma van fentről, csodás.

    VálaszTörlés
  2. En is elvittem B.t:) nagyon tetszett neki..reg volt mar ez is.

    Nagyon szep a tarto!

    VálaszTörlés
  3. Szép, patinás város, csak valahogy, valamiért nem fejlesztik. Nem is értettem.

    VálaszTörlés
  4. Ha nem írod meg, sosem jövök rá, hogy azok az izék bicaj-tartók.
    Azért az olyan jó olvasni, hogy vannak állatokat szerető, könyörületes emberek....

    VálaszTörlés