Oldalak

2018. június 20., szerda

Feladtam

az elveimet, vagy inkább az elvárásaimat, a félelmeimet, az óvatosságomat, s még mit?- mióta ketten kertészkedünk: az időjárás meg én. Azelőtt féltettem, óvtam minden ágacskát, stb. Lassan elengedem, megtanultam nem én vagyok a parancsnok, csak örülhetek, ha valamik megmaradnak, nem pusztulnak, nőnek és fejlődnek.

Ma füvet IS nyírtam, átültettem, stb. csak szegény Zsebi maradt játszótárs nélkül. Azt hiszem ma sem/nem kell ringatni.

A fotónak kerthez semmi köze. Árpádházi Szent Erzsébet szobra Esztergomban, nagyon szeretem őt. Szívem sajdult bele, amikor utalvánnyá silányították.

Akkor már ideillesztem a többi fotót is. Nem tudom mi ez, de nem tudom áttölteni a fotókat. Kijelölöm, felét másolja, a többit nem. Tegnap egyesével szedegettem le, aztán elegem lett. 

  




 

 


6 megjegyzés:

  1. Anikó, szomorúan vallom be, hogy engem is begyűrt az időjárás, egyszerűen nem tudunk annyit kint lenni a kertben, amekkora mennyiségű feladatot igényel a gaztalanítás, pedig Feri is besegít és most még Zsófi is itthon van, aki szerencsére imád a kertben tenni-venni. Jövőre lehet, hogy csak bogyós gyümölcsös lesz, még nem tudom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsuzsa, a haszonkertben nekünk is az maradt, de bevallom azokat is gaztalanítani kellene, nem megy, az sem.

      Törlés
  2. Ne így gondolj rá!Szent Erzsébet a szegényeken,éhezőkön segített.Nem is találhattak volna jobb nevet erre-szerintem legalábbis,mert tényleg segítség a szegényeknek az az utalvány.Mint a kenyér a kötényében...
    Anci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, tudom, mert ott van a pénzeken is aki ott van, nekem akkor is ill. én akkor is így érzek.

      Törlés
  3. Hát igen, nálam is az időjárás győzött. Az évelő növényeimmel nincs gond. Sok málnánk van most, gondolkodom hogy ültetek áfonyabokrot is ősszel.

    VálaszTörlés
  4. Azt gondolom (legalábbis a képeid alapján) túl nagy az a kert Neked. Számolni kell az embernek a fogyatkozó erővel - és akkor az időjárásról még szót se szóltam. Próbáld elfogadni, ami van, nem feltétlenül kell úgy kinézni egy kertnek, mintha naponta kertész gondozná.Kalkuláld be, hogy az időjárás a jövőben se lesz sokkal jobb, sőt...Hagy kicsit elvadulni a kertedet, max. egy jó fűnyírót (gépet és/vagy embert) kellene beszerezned, hogy a füvet időnként lenyírja - mert azért azt muszáj "kézben tartani" - mert a maradék kis virágokat is benövi/elnyomja.
    Fel a fejjel, a rossz napok után kell hogy jobbak jöjjenek !

    VálaszTörlés