Oldalak

2018. június 15., péntek

Krimi, francia,

s agyon izgultam magam miatta. Nem tudom más is így van-e vele, de vannak filmek, amiket nem tudok simán végignézni. Ez most krimi volt, de vannak mások is, amik esetleg érzelmileg fognak. 


Vörös tél

S keresek egy francia -gondolom-krimit. Egy jelenet van belőle előttem, fekete fehér volt, tehát igencsak több évtizedes, s a Trintignant a főszereplő. Ő a nyomozó vagy a bűnöző? Ez sem jön be.  Egy jelenet van előttem egy tanyán vannak. Sokra nem emlékszem. Érdekes módon, ha nézek egy filmet, olvasok egy könyvet, s ha már láttam vagy volt a kezemben mindig egy-egy mondat,vagy jelenet jelzi, hogy már volt dolgom vele. Valószínű, ha ezt is megtalálnám, ráismernék. Ha...

Nyomozok, nyomozgatok, frontok hatása a szervezetre. Minden tökéletes, azaz a leleteim, csak én nem vagyok az. Ez van.


4 megjegyzés:

  1. keress rá a Trintignant filmekre, hátha bejön valamelyik, fekete-fehéret nyilván a régiek között kell nézni.

    VálaszTörlés
  2. ne is akarj tökéletes lenni, mert akkor nem ember lennél:-)

    VálaszTörlés
  3. Én ehhez nem tudok hozzászólni, hacsak: Isabelnek igaza van. Jó és rossz tulajdonságokkal egyaránt rendelkezünk is ez így van jól. Ezt nem tudom hogy jön ide, de tény.
    Sajnálom, hogy nem érzed jól magad.
    Én azért írok, mert nagyon tetszenek a téglaépületek!!!!

    VálaszTörlés
  4. A legelemibb nem jut az ember eszébe, kösz, hogy írtad. Izgalmasak, ugye Bea?

    VálaszTörlés