Oldalak

2018. január 2., kedd

... és akkor

egyszer csak nem világított többé a fenyőn az égősor

a macskák görgetni kezdtek valami díszt, később derült ki szaloncukor volt

s valahogy a karácsonyfa roppant módon az érdeklődés középpontjába került, egy jó hét után

s egy kék angyalka is romjaiban volt Mózsi szájában: a haja miatt? a szárnya emlékeztette madárra?

s már egy szalmadísz is meggyalázott állapotba került

s ekkor azt mondtam, leszedjük a fát, míg nem lesz nagyobb a kár.

S ekkor derült ki, hogy 4 db.!!!! égőnek nyoma veszett. Hova? Ki tudja, nem találtuk meg. Ezért nem gyulladt ki az égősor.  Pedig milyen büszke voltam a macskákra, hogy nem másztak fel a fára, stb.  Tulajdonképpen sokáig bírták egy szobában vele, s piszkálódás nélkül.

S akkor jöjjön néhány kerti fotó. Nem tévedés, az előbb fotóztam.




 
  Úgy néz ki mintha most pattant volna ki a bimbóból. Amúgy egy visszametszett rózsa.

A bordója is nyílik.

14 megjegyzés:

  1. Nálad már igazi tavasz van! Milyen szépségesek!
    Elrontottad cicóék játékát! Nem szép tőled!

    VálaszTörlés
  2. Nahát, ez a januári tavasz! februárban-márciusban lesz majd hó...A mi kis buta Pizsink (a csíkos) fennakadt a fán az égősoron a lábánál fogva. A többi cica nézte, nem tudtak segíteni. Ő már a teli kádba is beleesett egyszer.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lehet unatkozni mellettük. Biztos olvastad amikor az Öregasszony feje beleszorult a 40 dekás nedves konzerves dobozba, majd megfulladt.

      Törlés
    2. Ahogy leírtam. A kutyák ugattak, így jött át a szomszéd mi az ugatás oka, ő segített rajta.

      Törlés
  3. Jé! Becsapja a néhai 10 fok a természetet. De gyönyörűek.

    VálaszTörlés
  4. Nekem a fával szerencsém van/volt, elérhetetlen helyen áll, így hát sosincs gond vele :-)
    Ami az abnormális időjárást illeti, én csak arra gondolok, nehogy áprilisban kapjunk majd havat, fagyot. Mert minden meglehet már manapság.

    VálaszTörlés
  5. mennyire csodaszép,
    olyan kiszámíthatatlan az időjárás, januárban virágszőnyeg, Húsvétkor meg hófúvás...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod milyen sokszor van bennem is ez a félelem?

      Törlés
  6. Nahát! Tiszta tavasz.
    Nálunk is nyíló százszorszépet és gyermekláncfüvet láttam karácsonykor.
    A cicák haláliak! :) Tényleg egész sokáig eltűrték a fát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azokat is nézegettem hátul, de már a nárciszok, tulipánok is törnek elő. Mi lesz itt? Pedig a mi kertünk elég fagyzúgos.

      Törlés
  7. A harmadik fotón lévő izét értem, a nevét nem tudom, de az télen is virágzik. Mikor múlt szerdán (hányadika is volt?) kimentünk piknikezni Kiliti határában, rengetegféle vadvirág tündökölt (pedig ott nem is volt sehol fa, ami alatt sokszor melegebb van, mert véd), egy sík terület az egész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a téli jázmin, hivatalosan január 6. a virágzási ideje, valahol olvastam. Tehát ő időben van.

      Törlés