Oldalak

2024. július 27., szombat

Kertészkedő blogosoknak


 Nem tudom ajánlottam-e ezt a vlogot? Barkácsolás, felújítás, kert. S önmagát e magamutogató világban sosem mutatja. Csodák kerülnek ki a keze alól. Íme a kertje. Skócia speciális adottságok. Csodát tettek!

Megvettem Németh Éva könyvét, nálunk. Ha valakit érdekel megírom a módját. Már csak fordítani kell, de ezt a fiam megígérte, ha addig nem boldogulok vele. Nagyon szeretem a fotói világát, nem az iskolázott "tökéletes" fotók, azok unalmasak számomra, ezeknek hangulata, egyénisége van.


 S akkor kicsit az én kertemből:

















4 megjegyzés:

  1. szuper fotók... úgy látom Meggi is ott van mindig...

    VálaszTörlés
  2. Vera, ahol vagyok, ott van ő is, ahova megyek, jön ő is. Ez van. Az uram már nem engem keres, a kutyát.

    VálaszTörlés
  3. igen érdekel Németh Éva könyve, megírod a módját? köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eva_nemeth insta ide írtam neki az üzenetekben,aztán megírja a részleteket. Fotósoknak szól a könyv, kertfotósoknak. Még q technikai résznél tartok a fordítasban, de ahogy ereztem nala ezek csak technikai dolgok, a lényeg a személyiségében, a nézőpontjában rejlik

      Törlés