Oldalak

2024. július 24., szerda

Megfejtések

 1. Baglyok

Sok baglyos fiók van az Instán, imádom őket, már a baglyokat. A mozgásukat, az álcázásaikat.  Unokámat is rájuk kapattam, ő nagy utánzó, a fejmozgásukat már tökéletesen utánozza. Bár a fatörzsön nem volt bagoly, a kéreg mintázatában én azokat láttam.

bagoly álcázás  az ember még mindig azt hiszi, hogy fa vagyok.

2. vitéz János és az Ördög. Ez már a visszaút fotója, az elsőt csak hamar lekattintottam, mikor megláttam.

 

3. Elveszett korona

Hibás vagyok, belelátok dolgokba mást is. Azért, ha akad egy-egy ember aki hasonlóan látja öröm nekem.

4 megjegyzés:

  1. Így, hogy megírtad, már én is látom, a koronát is. Na az utolsó képről nem jutott semmi eszembe...
    Miért lennél hibás? Mert játszik a képzeleted? Ez tök jó szerintem, nekem ez részben hiányzik, háromból csak egyet láttam meg☺️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy el bíztam magam, amikor szamokat rejtenek el csoda képeken sosem.latom meg. Nincs terlátásom, ennyit erről.

      Törlés
  2. imádom a képeidet, és NEM, nem vagy "hibás", és SOkan vagyunk, akik hasonlóan belelátnak dolgokat, ...a tudomány ezt pareidolia-nak nevezi, és sok érdekes fotót találhatunk másoktól is, (a fb-on kifejezetten arcot-belelátóknak csoportja is van: "Things With Faces")...te még hozzáteszel többletet, hogy ismeretet, történést is asszociálsz..nagyon tetszik♥

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Katalin, rájuk keresek

    VálaszTörlés