Oldalak

2024. július 3., szerda

Hallgassátok meg!


 

7 megjegyzés:

  1. Hmmm...vidnyánszky (így, kis betűvel) már itt is görény volt, az itteni színháznál. Mióta még nagyobb hatalom került a kezébe, ő az atyaúristen. Undorító féreg. És a Nemzeti Színház van a kezében... Egy olyan színészt vitt innen a Nemzetibe!!! , mint szűcs nelli 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ egy ezredrangú színésznő, jujjj. Mikor elment Debrecenből, senki nem sírt utánuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csodálom, azon a szégyenletes békemeneti előadáson, azt láttam véletlenül, a hölgy adta elő magát. Meg is néztem,hogy kicsoda?

      Törlés
    2. szűcs nellike egy ripacs, a férje trill zsolt meg vidnyánszky farvizén evezett be a Nemzetibe, egy senki lenne amúgy, sehol nem jegyezték, Csajágaröcsögén sem kellene senkinek. Az egész beregszászi társulatot vitte innen vidnyánszky anno, mikor megkínálták a Nemzeti főigazgatói székével. De hát megmondta annak idején, mikor itt volt igazgató, utálta mindenki, szóval azt mondta, hogy Debrecenből csak akkor megy el, ha felajánlják neki a Nemzeti főigazgatói helyét. Jó mélyre tudott nyalni, szép barna lett a nyelve, mert megkapta, a rohadék. Nagyon utálom. Igazi seggnyaló, jellemtelen féreg.

      Törlés
  2. Én tegnap hallgattam meg végig a videót. Udvaros Dorottya mindig is nagy kedvencem volt, így nagyon örültem, hogy egy tartalmas, időben is kimerítő beszélgetést hallhattam vele. Most is volt új információ, amin nagyon meglepődtem. (Ez persze már "bulvár", de nekem régi, majdnem húsz évvel ezelőtti közvetlen kapcsolódás miatt érdekes és meglepő hír volt. A beszélgetés második felében Horváth Lajos Ottóról beszélt Dorottya, akit csak "Dzsottóként" emlegetett. Beszélt a balesetéről, amikor a Rómeó és Júliában Szász Júliával együtt egy díszlet eldőlése miatt mindketten súlyosan megsérültek. És hogy születik Dzsottónak a kisbabája. Nos Ottó és volt felesége Ráckevei Anna az édesanyám halála után megüresedő lakásban laktak egy évig albérletben, amikor Ráckevei Anna a debreceni Csokonai Színházba szerződött. A kis másfél-két éves Milán itt volt Debrecenben az édesanyjával, a nagylányuk maradt Budapesten az iskola miatt. Nem gondoltam, hogy ennek a családnak az egysége valaha megbomolhat. Az élet persze hozhat változást, így olvastam tegnap "rákeresve", hogy Horváth Lajos Ottó és a lányával egy évjáratú színésznő Ács Eszter 2022. augusztusában házasságot kötöttek, és Dorottyától most megtudtam, hogy születik a baba. Kívánom Horváth Lajos Ottónak, hogy minimum még jó húsz évig jó egészségben felnevelhesse a harmadik gyermekét. Hát mindig van új a Nap alatt. A lakásban meg mostmár én lakok, és valójában csak ilyen ritka alkalmakkor jut eszembe, mint a tegnapi beszélgetés is, hogy Annáék is élvezték ezt a belvárosi lakást, ahogyan most én is.)
    Vidnyánszkyt meg meg sem próbálom minősíteni, mert egyszerűen csak a végtelenségig elszomorít, hogy egy ilyen kaliberű színésznőtől simán megválik, mint Udvaros Dorottya. De ugyanezt művelte Benedek Miklóssal is. Gondolom az élet majd kiegyenlíti a számlát.
    Én is mindenkinek ajánlom megtekintésre ezt a videót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök Éva, mert en is rögtön közreadtam. Nagyon tetszett, hogy a művészet felől közelített, jogosan. Ennek a rendszernek ilyen bábukra van szüksége. A levét pedig egy ország issza.

      Törlés
  3. Most olvastam a HVG-ben. EGY MILLIÁRD forint. Istenem, adj türelmet az ilyenek elviseléséhez. Millió és egy helyre mehetne ez a pénz, ami ezerszer fontosabb lenne, mint az Úri muri hatszázadik feldolgozása. Persze a keret nem lesz elég, még megpótolják párszáz millióval, kibélelni a zsebeket vele. Hányingerem van az egesz bagázstól.

    https://m.hvg.hu/kultura/20240704_vidnyanszky-attila-uri-muri-megazisten-nfi-film-berettyan-nandor-trill-zsolt?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2v5r4hD6-wpZzAEms39RWPoJ-gFJHZv3duOUXb-vD-VG-T5wNSDlbdPdE_aem_19aF8jMPw9oU4YYQ3ywKew#Echobox=1720085203

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, ha amúgy kerek egész lenne minden az országban. De eszembe jut a szétzüllesztett egészségügy, az oktatás, a szegénység, akkor csak azt nem értem miért nem lobbantottak még fel? S a propagandara, gyűlölködesre költött milliárdok.

      Törlés