Oldalak

2024. január 5., péntek

Elutaztam, megjöttem

 Ember tervez, betegség végez. Mivel az ünnep alatt nem akartam, de nem is tudtam elmenni(nagyszülőknél voltak), s még tart a szünet gondoltam, hogy útra kelek az unokáimhoz.

Megvettem a jegyeket, nem merek a szoros csatlakozások miatt nem így tenni. Ez nekem biztonságot ad, sok kalandom volt az évek során. S másnap hajnalban írt a fiam, hogy lázas, elkapta valami, el ne induljak. Igy mielőtt útra keltem volna, már haza is értem.


Az egyik szomszéd égetett. A lentiek még fagy közeli deres és reggeli fotók, kutyasétáltatás közben. Jól megbolondítottam szegényt, enélkül már reggele sincs. (Szerintem ezek a séták a legjobb dolgok a világon. Csend, béke, nyugalom, madarak az ember ráhangolódhat a napra.)












5 megjegyzés:

  1. Jobbulást a fiadnak! Már megijedtem, hogy veled történt valami.
    A mi 2. szomszédunk is füstölt a napokban, az egész környék szenvedett tőle. Szépek a reggeli fotóid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehezen gyógyul, de javul. Köszönöm. Szép napvolr, adták neki. Lehet, hogy egy, diófa romjai voltak, kicsit belehaltam.

      Törlés
  2. FOTÓK SZÉPEK.JOBBULÁST A FIADNAK, ÉN IS AZT GONDOLTAM TE VAGY BETEG, MAJDNEM MINDENKI AZ..
    nEM ÉRTEM... MIÉRT KELL NYIRKOS, VÍZES, ESETLEG FAGYOS ÁGAKAT, ÉGETNI?..Bocsi ez már igy marad...Hihetetlen milyen buta emberek vannak...Még a vágott tüzelőt is kell szárítani, mert nem ég a kazánba, kályhába... csak füstöl...
    Az unoka párjának fájt a torka mikor jöttek haza, itthon mégjobban elkapta...,mire mentek vissza már az unokának is fájt a torka, kapart ,nem volt toppon..A 12 órás út ,16 órára duzzadt, vonat repülő, vonat...Mindenki körülöttük, köhögött prüszkölt...Természetesen koronás...Sokan háborognak a maszk miatt... majd meg fulladok tőle, de azt gondolom ad egy bizonyos védelmet, mikor köhögnek körülöttem..Bár igyekszem kivédeni, de aki dolgozik menni kell...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vera nálam is lett volna maszk, buszr, pályaudvarra.jobbulast az unokáxdéknak, makacs valami ez.

      Törlés