Oldalak

2024. január 15., hétfő

Elmaradt bejegyzés,

mert mobilon láttam, hogy duplán kerültek fel fotók, s ott nem tudok törölni. Ott fent, az erdőben látjátok az óriás madarat?

A többin pedig: reggeleink, ahogy kutya hölgyemmel járjuk reggelente a kertet. Neki ez beütemezett program, ki nem hagyható!






Ezek az "erdős" fotók még decemberiek. Szomorkodtam rajtuk, mert a fák sorra dőlnek ki. Meddig lesz vajon meg az erdő a kertjeink alján? Úgy szeretem, reggel nézem a fák rügyeinek, leveleinek változását, a madarak munkálkodásait, sokan lejárnak az etetőinkre. Van itt szajkó, harkályék, cinegék csuszkát idén nem láttam, ha csak nem máskor érkeznek mint lent járunk? Mert a bontott magokat ők is maguk után hagyják, s a stiglicek, s nagy kedvencem a feketefejű cinege. Hogy tévedt ide, nem tudom, de mindig keresem ma is megérkezett-e?











 

2 megjegyzés:

  1. Igen, látom a madarat, már akkor kiszúrtam, mielőtt olvastam volna az írásod 😍
    Hiába kopár az erdő ilyenkor, nekem mégis mindig egy csoda.

    VálaszTörlés
  2. Szemfüles vagy. Igen, az erdők minden évszakban csodák, velük egy szinten a hegyek. Nem kell ezt neke mondani.

    VálaszTörlés