Oldalak

2022. június 13., hétfő

Vasárnapi programom

Vasárnapi programom egy része, estefelé azért metszegettem is, Finoman, ügyelve magamra. Viszont úgy lenőttek egyes bokrok az útra, hogy a kertbe miattuk -főleg, ha nedvesek voltak két oldalról a bokrok és a vadszőlő- veszélyes volt közlekedni.

Imádom ezt a sorozatot (https://www.youtube.com/watch?v=5JR8aIlzwSI&list=PL6SGm79asN1gEl2j3bpl7hQz68joszuf_&index=27), jók a történetek, s fantasztikus házbelsőket mutatnak, a 6.,7. sorozatról írok aktuálisan. Elgondolkodom, hogy ezek díszletek lehetnek vagy egy-egy házba mennek ilyenkor forgatni, vagy jól összevágták a külső felvételeket egy-egy benti  díszlettel. Hasonló a helyzet a Margaret Pilcher filmekkel is, bár azok más kategóriák, a tündérmesék(?) világa, néha kiszámítható és lapos történetekkel, ilyenkor, ha már sejthető újat keresek. Máskor akad köztük érdekes is. S a táj, a helyszínek!!!

Aztán ellentétnek ott vannak a Vera a megszállott nyomozó sorozat nyomasztó helyszínei, egy másik Anglia. Erősen másik. S nézzünk körül az https://www.youtube.com/watch?v=dHfrnHcDAbk sorozat epizódjaiban is, ismét más vidékkel, házakkal találkozunk. Így színes az élet, a világuk.

Ezekre a mályvákra két évet vártam, bontakoznak, imádom őket. Micsoda színeket hoznak!


Ez már a nyár, június.


 

1 megjegyzés:

  1. Hűűű, azok a mályvák valami csodásak! Nagyon szeretem ezeket a virágokat (is), annyira szépek tudnak lenni, tavaly fotóztam egy kerítés melletti helyen, láttam, hogy nagyon gazdag virágzása lesz most is. Vetettem otthon én is, igazából csak jövőre lesz belőle valami.
    A margarétád is szép, az enyém is nyílik, de most nem látom, Pesten vagyok ☺️

    VálaszTörlés