Oldalak

2022. június 6., hétfő

Az időjárás arcai

A héten minden volt, minden. Csoda, ha az ember hulla, kikészül, mozogni nem tud, vonszolja magát.


Itt éppen esőre vártam, s mert az ember kórházban van, hát én locsolok. Limitált adagban "cipelem" a vizet, baj ne érjen.  Aztán felszereltem a fürdőbe a slagot, s mire meglocsoltam azzal, másnap reggelre, tehát éjjel megjött az eső is. A baj, hogy a gyűjtőbe nem folyik a víz, egyenes a cső, szerelni kellene. ezt sem merem vállalni. Szörnyű ilyen tehetetlennek lenni, szörnyű. Amúgy lent a kertben is méteres a fű. Valamikor félig levágta az ember, aztán sorsára maradt.  Kellene keresni valakit, aki lekaszálja. Kellene. Én is átmentem Pató Pál üzemmódba. Én IS:

Eső utáni fotók. Ezer csoda. A kert is így gondolta, életre kelt. Életre bizony!


Meggyek Hosszúhetényből. az út is hosszú volt, míg termőre fordultak. Idei csoda, ezt is megéltük.




 

2 megjegyzés:

  1. Na itt nem keltek életre a virágok, egy szem eső nem esett. Meséli otthon a testvérem, mióta elvetették a kukoricát (április közepén) azóta nem ázott meg. Sínylődik, láttam magam is.
    Azt szoktuk itthon mondani : majd lejön egyszerre, pusztítva mindent.
    Ehhh, egyre rosszabb lesz. 😳

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tavaly erre is ez volt, csak jajgattam mikor néztem a táblákat.

      Törlés