Oldalak

2022. június 9., csütörtök

Amikor a vihar dolgozik

A vihar dolgozott minálunk. Nem is a nagy után, hanem másnap került a földre ez a hatalmas ág a faház tetejéről. Korábban is leemelte a szél, de akkor az ember visszarakta, most nem sikerült, hasadni kezdett mire észrevettem, s segítséget találtam, hogy elvágja, ne okozzon már nagyobb kárt.

Fent a földön heverő diófaág, lent pedig a másik, a törés oldaláról látni. Inkább az ágat, amire egy vezeték van rácsavarodva,, a betört léc,


 a "csúzli" baloldalán van a fokozatosan hasadó, már földön fekvő ág teteje. A jobb oldala "csak" száraz ág.

 
A űrészelés utáni aprított ágak,

 
 akidőlt kerítés a bástyán,


és az ágak,  némi lombbal, szintén már darabolva.

4 megjegyzés:

  1. Láttam micsoda özönvíz esőzések, zivatarok voltak szerte az országban. 😳
    Mi eddig megúsztuk. 13 csepp eső volt némi dörgéssel...de hát még elején vagyunk a nyárnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom minek kell örülni elnezve néhány déli orszagreszben készült fotót.

      Törlés
  2. No, ha láttad, mi volt erre Baranyában, Pécsett, akkor gondolhatod, itt se rózsás a helyzet. Én most azon szurkolok - hogy a járda megmaradt felét - amiben a gázvezeték megy - ne mossa el a következő eső, mert a javításra nézve semmi ígéretet nem kaptam...Ha van eső az a baj, ha nincs, az...Még jó, hogy nálatok nem szakadt be a ház teteje a letört nagy ágtól.

    VálaszTörlés