Oldalak

2021. november 21., vasárnap

Ősz búcsúztató

avagy az elvesztett varázs. Vagy inkább elveszett? Elvesztett, mert régen voltak csodás reggelek, amikor a nap a szobát átvilágította, s én rá-rácsodálkoztam mindenre, amit bevilágított. Mint a fenti fotó, ahol a nyár emlékei láthatók. imádtam, amikor ezek árnyékai is megjelentek  falon.
 





 

Lombja vesztett kecskerágó, még tele éléskamra a madaraknak. S így lángolóan csodaszép. Ez a szép a természetben, legyen bármely évszak mindig nyújt valami szépet, újat. hogy rácsodálkozhassunk.

 Az etetőkön is megindult a forgalom, s meglepetésre, ma bent a kertben, értsd díszkert avagy Zsebi kert, ahogy emlegetjük gazdája után, a spirálon láttam egy csúszkát!!! ahogy a cinkegolyón szemezgetett. Már szomorú voltam, hogy nem fedezték fel maguknak a madarak.



Ma reggeli (mire közzéteszem tegnapi) fotó, a lentieket most töltöttem át a gépről. Emlékek, lassan már.







Borzasztó, hogy nem tudok írni magamról. Nem tudom leírni ami fáj, amit mondanom kellene. Az emberbe beleszáradnak a szavak. Családom egy részét két éve nem láttam. S ez valószínű így is lesz egy ideig. Egyre több a covidos a környezetemben. Oltottak is, durván betegen. Miben higgyen az ember? 
Voltunk könyvtárban, hoztunk könyveket, azaz egy szám első személyben kellene írnom. Nekem fontosak a könyvek, nélkülük mi lenne velem?  Elvisznek, elvarázsolnak, újat adnak, vigasztalnak, elmerülhetek bennük.

S íme a mai délután, egy erdő mellett úton:


 S ezek még reggeli fotók, tele ködben, látni alig lehetett s még az éjszakai fagy nyomait is láthattam:




6 megjegyzés:

  1. Jaj, ez a covid! Mit tett az életünkkel? Nincsenek rá szavak! Még jó, hogy az olvasással el tudod terelni a gondolataidat egy időre. Idővel mindenki talál magának (remélhetőleg) valamilyen elfoglaltságot. Ilyenkor nagyon sajnálom azokat, akik egy lakás 4 fala közé vannak zárva. Nekem nagyon sokat segített a kert.
    Nagyon szép fotókkal búcsúztattad el az őszt! Már megsoktam a sok-sok szépséget a kertedben, de most az a szépséges cicus varázsolt el. Többször is kinagyítottam a fotót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam írni gépről, nem tudtam, most mobilról írok.Sok a beteg, a halál a környezetünkben Nem értem. Jó a kert, de idén sokat nem tettem benne, de akkor is. Sokszor gondolok én is azokra, akik bezártak egy lakásba. Én még így us úgy mennék néha, annyira mennék.

      Törlés
  2. Végre felfedezték a madaraid az etetőt. :)
    Azért egy kicsit tudtál írni magadról most: a családod hiányát. Régóta nem láttad egy részüket.
    Ma kaptam meg a 3. oltást, ezen is túl vagyok.Ennyit tudtam most tenni a Covid ellen.
    Szépek a képek, különösen a napsütéssel átvilágítottak.Nagyon hangulatosak.Az őszi képeid színesek, visszaadják az ősz hangulatát. Mindig is tetszenek a képeid.Minden évszakot bemutatod, a kert sokat segít abban, hogy láttasd a környezetedet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, egy esetleges műtét miatt nekem is oltatni kellene, még várok. Annyi minden volt eddig.Szetetem az őszt, nagyon. A legjobban az évszakok közül.

      Törlés
  3. Anikó, nincs a kertednek olyan négyzetmétere, ami ne adna neked minden évszakban csodát. Annyira szeretem a fotóidat, mindent látok, mindent el tudok képzelni általuk.
    Lassan megöli a lelkemet a covid. Legyőz... 🙄

    VálaszTörlés
  4. Legalább itt mozoghatunk, sétálhatok. Irtam a masik kommentedhez.

    VálaszTörlés