Oldalak

2021. június 6., vasárnap

Volt egyszer egy Öregasszonyka

Az örök egerészmezőkre költözött tőlünk Öregasszonyka. Befogadott cica volt, ő fogadott be minket négy gyermekével, nagyon megszerettük, kedves, szelíd cica volt. Rapid sebességgel indult örök útjára. Üzenetet küldtem vele, fiának, szerelmemnek, Mózsinak. Most már együtt kergetik az égi egereket. Kedves Asszonyunk, nyugodjál békében.

 

Ki rendezi ezután a karácsonyfa díszeit?

.
 S fotók az ölemben, együtt, egymás felett, - mellett Cirnyóval, mikor kinek hogy sikerült kiharcolnia ölemben a megfelelő helyet. Most már egyeduralkodó lesz Cirnyó.
Az örök süteménytolvaj.



No és a kultúrmacskák, hány könyvet olvastam felettük.


11 megjegyzés:

  1. A képeken nem látszik a kora.Legalább nem szenvedett sokat,ha rapid sebességgel ment el.Szép cica volt.
    Emlékeidben megmarad...
    Anci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utolsó hete volt nehéz, s a vége.Majd elmesélem Anci.

      Törlés
  2. Oh, de sajnálom! Olyan szép cica volt. Azt olvastam egyszer, hogy a cicák, kutyusok ilyenkor szivárvány hídon kelnek át. Öregasszonyka is átsétált rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit erőszakos séta volt vagy inkább előtte. Lényeg, már nyugalma, békéje van, jól van.

      Törlés
  3. Nagyon sajnálom a cicátokat. Sok emléketek kötődhet hozzá, a képekből is látszik.

    VálaszTörlés
  4. Szépen elbúcsúztál tőle...Nagyon sajnálom....Szép cicus volt..Tudom mennyire fáj a búcsú....és a hiánya....

    VálaszTörlés
  5. Arany kisöreg átkelt a szivárványhídon. Legyen neki könnyű a föld.

    VálaszTörlés
  6. Remélem az lesz, megérdemelte. Ezért is hiányolom, pedig macskából ellátottak vagyunk.

    VálaszTörlés
  7. Nehéz elválni azoktól, akiket szeretünk - még ha "csak" cica is volt.Én nagyon nem akartam másikat, de Úgy látszik, valahol másutt másképp döntöttek. És én engedelmeskedem. Hétfőn hozom el az új piciket....Tudom, az én koromban rizikós vállalkozás, de már intézkedtem, mi legye, ha valami mégse úgy történne, ahogy szeretném....

    VálaszTörlés