Oldalak

2021. június 28., hétfő

Amikor összetalálkoznak a dolgok

Nagy  kedvenc lakberendezőm, gondolkodóm Trom Kata, akinek Tér-Lélek-Tan c. könyvéről írtam is valamikor. Most új könyve ürügyén készült vele riport az Otthon magazin júliusi számában.

Beszélgetés Trom Katával - Otthon 

és szintén egy három részes riport vele:  Riportok Trom Katával

S ha már Otthon magazin, egy ideje rovata van a lapban Hunya Csilla otthonpszichológusnak, akit még Nikoletti Petra ismertetett meg velünk Térkultúra c. blogján. A mostani számban írtak valahogy összecsengenek a múltkori bejegyzésem elhagyott házairól szóló filmecskéivel. Nagyon ajánlom elolvasni, ha valaki azokat megnézte.



 S íme, amikor egy műsorban mindketten szerepelnek:

Redikül  Otthon, édes otthon. Sajnos nem tudtam  a műsort/adást megtalálni. Csak a tartalmát mutathatom meg.

" Vajon kinek, mit jelent az otthon fogalma? Lehet egyszerre több otthonunk is? Milyen az a hely, ahol megnyugvásra találunk? Ahol fel tudunk töltekezni? Mitől válik valami otthonossá? Egy albérletben is meg tudjuk teremteni ezt a miliőt? Milyen szempontok szerint vásárolunk ingatlant? A fiatalabb generáció vajon hogyan keres, korral változhatnak az igények? Mire vágyunk, és mit árulhat el a lakás az ott lakóról? Ezeket a kérdéseket boncolgatjuk vendégeink segítségével. Itt lesz velünk Bánsági Ildikó színművész, Trom Kata a Tér-Lélek-Tan megalkotója, Hunya Csilla otthonpszichológus és meglepetés-férfivendégünk."

3 megjegyzés:

  1. Imádtam az elhagyott házakról szóló vlogot. Több részét is megnéztem. Köszönöm szépen, hogy felhívtad rá a figyelmet. Feliratkoztam, ezután jelez a rendszer az új videók érkezésekor.
    A mai hivatkozásokat is megnézem egymás után.

    VálaszTörlés
  2. Örülök Éva. Én is szeretem, amikor mások számomra ismeretlenekre hívják fel a figyelmem.

    VálaszTörlés
  3. Én is köszönöm a figyelemfelkeltést.

    VálaszTörlés