Oldalak

2021. április 24., szombat

Vigasztalók

Pár hete csicsókát ástam ki kőkemény földből, kinyírta a térdem. Mire orvoshoz értem volna lezárták a szakrendelést. Viszont sz orvosom elértem, telefonos mostanában a gyógyítás. Próbálom tartani a javaslatait, pihentetést. Eső után erőre kapott gazok közt ez nagyon nehéz. Vigaszom a helyzetben az egyre életre kelő virágok, növények.

Egy kis kedves: betegcsoportba valaki érdeklődik szedhető gyógyszer iránt. Férfi, idősebb. A hozzászóló jelzi, hogy a kutatások szerint terhességben hogy alkalmazható. A többi javaslat mellett. Érdeklődő jó humorral közli, nála talán ez a felhasználás nem jön szóba. Visszaírok nekik, öröm olvasni őket( ebben a vírusos, szomorú világban). Jó humorral kezelik a bajt. Egyikük meséli, hogy fia rálát a monitorra. Miközben vizsgázik, s ott nyerít a szövegek olvastán. Így kell, így kellene csinálni.


















 

6 megjegyzés:

  1. Mindig megcsodálom ezt a színkavalkádot a kertedben. Annyira jól megtervezted, kivitelezted! Itt tényleg lehet vigasztalódni!
    A térdfájás borzasztó! Én is ezzel (is) küszködöm most. Mielőbbi gyógyulást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is feküdnöd kell? Ki sem tudom egyenesíteni.4.hete lesz, a kert úszik. Ebbe bolondulok bele.

      Törlés
  2. Szeretem a sokszínű tulipánjaidat, vigasz a szemnek, léleknek.

    Más... Látom a ruhaszárítódat az egyik fotón. Milyen tapasztalataid vannak vele, mert én most vettem, csak még nem állítottuk fel. Mindig kint hagyod? összecsukod időnként? Stabil?

    VálaszTörlés
  3. Ez stabil, 9 éve itt áll már télen nyáron, csipeszestől, mindenestől. Néha megfeszíti az uram, ennyi.

    VálaszTörlés
  4. S durván félárnyékos ez a rész.

    VálaszTörlés