Oldalak

2021. április 16., péntek

*5 magazinoknak

 A Blikk nem olvasmányom, a magazinjait sem olvasom. Ezt a számot csak úgy a kezembe vettem, s hoztam is magammal. Szívbéli lakásokat, házakat mutat be.

A NL Enteriőr a kedvencek kedvence számomra. Már nagyon vártam a megjelenését.  Mivel a szerkesztők kezét nem kötik a legújabb trendek elmennek különleges lakások bemutatása felé. A mostani lapszám nekem nagyon bejön. (Nem mindig teljesen, ez most kivételesen teljes egészében.) Szeretem az egyéb összeállításokat. pl. egy-egy képzőművész bemutatása, esetleg kalandozás a bútorok világába, stb. Szóval van mivel elfoglalni magam, ha már nincs könyvem, olvasni. (Azért van, mindig van, csak nem könyvtári.)

  S hogy ne maradjak kert nélkül tulipánok az április bolondja palettáról. Fagyban, napsütésben.
 


Ahogy fotóztam az egyik szírom szépen felemelkedett gondolom leolvadt róla a zúzmara.








S íme a fagyba dermedt kert... Azt hittem, reméltem már nem fog fagyni. Hiú ábránd volt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése