Oldalak

2021. április 10., szombat

Ajánló

 A SzépLAK a lakbermagazinok palettájáról szép csendben eltűnt.Nagy kedvencem volt. Úgy látom a Lakáskultúra lép a helyére, mostanában -legalábbis a számomra- nagyon tetsző lapszámai jelentek meg.

Az online felületükön kerestem meg/néztem a tervező hölgy lakását. S közben akadtam erre a nyaralóra. Múltidéző meseszép nyaraló Szigligeten. Mai építésű, hagyományok alapján. A számomra legkedvesebb fotót mutatom itt, a többi a link alatt látható. Nagyon átgondolt, hagyományokra épülő és visszafogott. Meseszép, egyszerűen. Számomra.
 


 S ha már e lakás miatt léptem be ide mutatom Lakáskultúra  mostani számának legkedvesebb lakásáról készült filmecskét. Művészlakás, némi extravaganciával, annál több lélekkel és melegséggel.

 

A ruhatervező otthona, Fókuszban a kertkapcsolat a mostani szám két legkedvesebb lakása számomra. Mindig hangsúlyozom, mert másnak más lakások lehetnek a kedvencei. Engem ezek ragadtak meg, mert életet érzek mögöttük.


2 megjegyzés:

  1. Emlékszem a ti házatokról hozott képekre is. Nagyon otthonos és szép a képek alapján. Szép a kert is.
    Megveszem talán a Lakáskultúrának ezt a számát, kedvet csináltál hozzá. Elolvastam a linket és megnéztem a filmet is.

    VálaszTörlés
  2. Éva, a nyaralót csak találtam. Nekem ezek a lapok, némely otthon, ami emberi sokat ad. Valamiért. Vannak divatos, berendezett hidegek, ridegek is. A művészotthonokban érdekes módon melegség van. Szívük, lelkük benne van. Érezni. S némelyik bemutatott laķáson is. Amik kirakatok, nekem idegenek.

    VálaszTörlés