Oldalak

2014. augusztus 2., szombat

Szeretjük az esőt?

Szeretjük,
 ha kopog az ablakon?
 ha veri az ajtót?
ha öntözi   a növényeinket?
ha elfekteti a növényeinket?
ha feláztatja a kertet?
ha sárrá változtatja az udvarunkat?
ha bőrig áztat minket? 

szeretünk
esőben sétálni?
esőre kiállni?
szakadó esőben gyönyörködni?

szakadó esőt fotózni?
ablakon végigfolyó esőcseppekre feledkezni?
rácsodálkozni az eső áztatta tájra?

Képek az esőről így szombat reggelen, vigasztalónak, kedvderítőnek, ki hogy látja, s egy nézelődésre invitálónak. Bevallom az elfogultság okán IS hoztam ezt, a többi is szenzációs, az ötletek!


S egyben legyen ez a bejegyzés blogajánló is!

  

S a fülünknek is legyen egy kis biztató a mai napra!

2 megjegyzés:

  1. Én szeretem az esőt, de most melegen süt kinn a nap, és már éppen kell ez is!

    VálaszTörlés
  2. Minden formájában szeretem az esőt. Még olyankor is amikor ép rombol. Mert csak egy icipici türelem kell és már látszik is az eső utáni megújulás.
    Gene Kelly tánca igazán nagy kedvenc. Eltudod képzelni ahogy én ezt eltáncolom és közben viháncolva éneklek. Na ha sikerült. akkor remélem most szívből kacagsz! Én ugyanis így szoktam tenni ilyenkor. :o)))

    VálaszTörlés