Oldalak

2014. augusztus 30., szombat

Alsóújlak, még egyszer





 
Sok régi sírkővel találkoztam a temetőben, nem tudom megállni, hogy ne mutassam meg. S ami érdekes, sok fényképes sírral. (Véméndre és Velem temetőjére emlékszem a felkeresettek közül, ahol sok fotót láttam. Előbbi faluban fényképész dolgozott a múlt század első felében, szinte természetes, hogy munkája nyomát a temetőben is megtaláljuk. Velemnek nem néztem utána.)

S még egy mondat a látogatásról, a nyolcas útról mentünk fel az erdőben lévő, domb tetején található temetőhöz. Ahogy a tegnapi fotón is látható nagyon szép a 13. századi kápolna, bemenni sajnos nem tudtunk. 


A hangulatot csak a meglehetős barbár módon történt fűnyírás rontotta, nem értettem, hogy lehet ilyen lélektelenül elvégezni valamit, akkor is, ha "csak egy temető". 

2 megjegyzés:

  1. Annyira szeretem a fekete feher fotokat! sokszor en a szines kepet is atalakitom:)

    VálaszTörlés
  2. A lényeget azok is hozzák, csak másként.

    VálaszTörlés