Oldalak

2014. augusztus 13., szerda

Többeknek, ugye érzitek, hogy nektek szól?

"És mégsem otthont építettél.Csak házat. Mert az otthont nem a házban találod meg.. Nem a falak között, nem a tető alatt. Valahol egészen másutt. A Másik lelkében. Ő lesz házadban az igazi otthon."
Csitáry-Hoch Tamás

"Bármi válhat ajándékká. Egy mosoly, egy simogatás, egy ölelés is. De lehet az egy könyv, amiről tudod, hogy a másiknak fontos, és egy könyvjelző, amiről ő is tudja, hogy számodra mennyit jelent. A lényeg, hogy szíved minden melegével adod neki."
Csitáry-Hoch Tamás

 


S ezt csak úgy, mást kerestem, ezt találtam, de hoznom kellett, hát hoztam.

3 megjegyzés:

  1. Ezt a verses kötetet egy kedves barátomtól kaptam, és örültem neki. Nekem, nekünk szól!

    VálaszTörlés
  2. Ölellek szívem teljes melegével.

    VálaszTörlés
  3. En is erzem, hogy nekem is szol:)
    puszillak erte!

    VálaszTörlés