Oldalak

2014. július 29., kedd

Jobbos vagy balos?


No nem politikáról írnék. Áll apám az ablak előtt, kinéz, s megjegyzi. X ebből s ebből az irányból száll fel a biciklire, jobbos. Vannak jobbosok, az ő megfogalmazása szerint, akik látók, érzékenyek, gyógyító erejük van. S vannak  a balosok, az átlagemberek. Megélt 91 évet, soha nem beszélt ilyenről, most jött ki belőle. Én meg rácsodálkoztam, érdekel a misztika, az érzékelhető világon túli világ, a máshogy gondolkodók, érzékelők. Akkor családon belül volt kitől örökölnöm ezek szerint? Csak miért kellett ezekről évtizedeket hallgatnia?



 
 Apám  a háborúban pilótaként szolgált, vasutas gyerek volt, ő a tehetségével tudott csak előre lépni. (Lásd a cögerájbeliek Ottlik Iskola a határon-jából. Ő ezt átélte nap mint nap, nem gyerekként, már fiatal felnőttként.) Volt még egy jellemzője, ahogy meséli, a megérzései. Valahol Oroszországban talált egy templomban egy pókot. Azt hurcolta magával, aztán el kellett engednie, mert Pali pók jóslatai beváltak, féltek  a társai. A bevetések előtt megmondta, hogy ki nem jön vissza, sajnos igaza volt, mindig. Ő s még páran lettek  a nagy túlélők, azóta is mondja nekem, kinek mi van megírva, az valósul meg, ez ellen nem tehetünk. Volt bevetés, amikor a gépről az utolsó pillanatban le kellett szállnia, aki helyette repült odalett.

S jó szokásom szerint hozok egy könyvet, spirituális irodalomként jelölik.

 

Hiteles? Manipulált? Van reinkarnáció? Ilyenkor mindig eszembe jutnak Egely György szavai: sok minden van a világban amire nem találunk magyarázatot, de attól még létezik. (Déry Jánosnak anno sokat nyilatkozott ő, hova lett, évek óta nem hallottam róla, nem olvastam tőle? Az én hibám, én nem figyeltem, vagy ???)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a regi es mostani foto Edesapadrol, es maga a bejegyzes! Jo egeszseget, erot kivanok Neki meg sokaig:) puszillak!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük Ágnes, holnap megyünk meglátogatni.

    VálaszTörlés
  3. Egely létezik, csak nem rivaldafényben. A youtube- on találsz tőle előadásokat, vele folytatott érdekes beszélgetéseket. Igen, léteznek olyan tapasztalások, mint édesapádé, és tanítók is, akik ezekkel megismertetnek. Soha nem voltam templomjáró, x vallásra nevelt, de az agykontroll, reiki után jött a parapszichológia, majd évekre megijedtem attól, amit tapasztaltam, amire képes lettem. Mostanában kezdek visszatérni a hasonlók közösségébe, ha érdekel, majd írok ilyen témákról is.

    VálaszTörlés