Oldalak

2014. július 6., vasárnap

Hosszúhetényi Tekerincs Cirnyó





 A búcsúszopás

Felfedezés az új otthonban

Kormost,  a testvérért nem tudtuk megfogni, így egyedül hoztuk el őt. Akkora sírást csapott az autóban, hogy megfogadtam, nekem soha többé nem lesz macskám. Itthon elbújt, aztán előbújt, közben azért evett, s éjjel egyszer sírt, mikor alig tudtam megvigasztalni. Reggelre kelve egy új macskát találtunk, eszik, alomra jár, játszik és teker a lábunk körül és dorombol nekünk. Imádjuk.

A Cirnyót láthatatlanban adtam neki, hallgat rá. Lehet, hogy ez marad a neve?

4 megjegyzés:

  1. Tekerincs Cirnyó tuti jól fogja magát érezni nálatok, aranyos kis macsek!)

    VálaszTörlés
  2. Hamar megszokta a helyét, jól érzi magát, szerintem is olyan "cirnyós" :-) illik rá a név. Jó macskázást! :-)

    VálaszTörlés
  3. illik hozzá a név:)
    nagyon drága kis cica..sok boldog napot nektek együtt! <3

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szavaitokat, kedveljük egymást.

    VálaszTörlés