Oldalak

2014. július 9., szerda

Kormos



is megérkezett, aki a Hosszúhetényi Bagira Cirmos nevet nyerte el. A Bagirára a pillantása alaposan rászolgál, ha már a külseje nem lenne elég hozzá. Félig lehunyt szemmel tud nézni, de az aztán nézés. A fenti fotókon még portörlés/pókhálózás  és ismerkedés közben látható

Cirnyó fújt rá, mikor megérkezett.- Két napja váltak el. Azóta folyamatos a verekedés, s én még ilyent nem láttam. Cirnyó vetül, a levegőben a tengelye körül egyszer-kétszer megfordul, s úgy ugrik rá Kormosra. Mintha  igazi lovagi tornán lennénk, úgy küzdenek. Éjjel már együtt aludtak széken.....


3 megjegyzés:

  1. Ó, de aranyos ő is! Nem fogtok unatkozni :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szep nevet kapott!! latom van boldogsag, meg en is kedvet kapok egy uj cicahoz a vegen:))Persze Lola feltekenysege kizarja.

    VálaszTörlés
  3. J, ezért lett kettő, ha nem vagyok, ne legyen egyedül, s kértem a feljebbvalót, hogy tartsa meg nálam hosszú ideig őket. A tavalyi év mínusz 5 macskával fájó volt. Ágnes a Kormos spontán jött, ahogy megláttam, a Cirnyó inkább ráérzés volt, de ő CIRNYÓ!

    VálaszTörlés