Oldalak

2013. október 15., kedd

Hazafelé sétáltam








8 megjegyzés:

  1. ugye, hogy nem lehet betelni a csodaszépségükkel

    VálaszTörlés
  2. Elgyengülők ezektől a csodálatos őszi képektől! Nagyon szeretem ezt az évszakot, a színeit, illatait, hangulatait, s te nagyszerűen láttatod!

    VálaszTörlés
  3. Ebben egyetlen bökkenő van, mi kb. 40 éve lakunk itt. S amiket akkor telepítettek lasan pusztulnak, fogynak. El-elnézegetem néha a régebbi macskasétáltatós őszi fotóimat akkor szép, teljes lombozatú fák voltak. Néhol csak nyomuk látszik, délután is elszomorodtam emiatt. Újra cserélni? Az inkább a városközpont előnye, itt még az egy éve lezárt lépcsőt sem javítják meg, miatta járunk körbe. Hát igen, ez a lakótelep hátránya. Pedig kár ezért a szép zöld, parkos területért.

    VálaszTörlés
  4. Csupa-csupa szín, ezt vártam!

    VálaszTörlés
  5. Jó, most sétálni a napsütéses őszi fényben és csodálni a színeket.A fákat csak kivágni tudjuk, de ültetni helyettük az már ritka dolog.

    VálaszTörlés
  6. Mesés!Reggel itt esik az eső, és fúj a szél,de még így is ad az ősz szépséget:peregnek lefelé sűrűn a sárga levelek.gyönyörű!

    VálaszTörlés
  7. Jó érzés szememnek-lelkemnek nézegetni a képeidet ! Annál is inkább, mivel nálunk szakad az eső :-))))

    VálaszTörlés