Oldalak

2012. január 8., vasárnap

Agatha Raisin

Ismerős valakinek Agatha Raisin? Véletlenül került a kezembe a könyv, magával ragadott, ahogy az előző bejegyzés szerzőjét is. Ő is falura költözik városból, itt próbál új életet  kezdeni, hogyne olvastam volna el! Aztán macskája lesz , újabb ok a vonzalomra, de mindez nem elég, ha nincs jól megírva, ha nem szerethető, ha nem lenne minden erőszakossága ellenére esendő. Aki a szeretetet, elismerést és szerelmet keresi, csak azt nem látja meg, ami és aki ott van az orra előtt. Viszont, ha meglátná minden kerek lenne, hova lenne a sorozat, amely állítólag 21 kötetes. Aki megszereti őt (mint én) alig várja az újabb könyv megjelenését, az újabb falusi bűntény nyomozását. Ki gondolná mennyi minden történhet egy kis angol faluban?! Eddig három könyvével töltöttem el remek perceket, á, inkább órákat.

3 megjegyzés:

  1. Köszi!!!!Angol falu és egyebek, ez eléggé vonzó számomra is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jol keltetted fel az erdeklodest, en is utan nezek, nem ismertem.
    Mindig kutyaparti voltam, amig orokbe nem fogadtunk egy macskat, na o levett a labamrol.Most ket ut kozott vagyok, es pokoli feltekenyek egymasra:)

    Koszonom az ajanlast!

    VálaszTörlés
  3. Látjátok még egy férfit is megfogott a könyv!

    VálaszTörlés