Oldalak

2024. április 19., péntek

Ma szuper napom volt!

Hosszú idő óta nem jelentkeztem. Kínlódtam, ültettem, megszenvedtem. Ma csoda történt. Főztem: levest, sütöttem kuglófot, porszívóztam,s nem dőltem ki. Ezt én tudom, hogy milyen jelentős, nálam. Délután Megivel jó órát sétáltunk, s ő is bírta, két pihenéssel. Két öreglány... Aztán szegélyvágóval némi füvet nyírtam, főleg növények közt. Akkor már elég lett mára. Még így is csodálatos nap lett ez a mai.
A fotók eső után, s ma reggel fagy után készültek. 















 
A könyv nagyon tetszett.
 

2 megjegyzés:

  1. Örülök neki, hogy végre jelentkeztél és ráadásul jó hírrel! Maradjon is így! Reméljük, hogy ezután már mindig csak ilyenről tudsz beszámolni és hozod mutatni a szép kerted virágait!
    Kellemes hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök, hogy jó napod volt. Megfizethetetlen érzés. Még sok ilyen jöjjön el számodra!
    A könyvnek utánanézek.

    VálaszTörlés