Oldalak

2024. április 8., hétfő

A múlt héten,

 egy délután 8 telefonhívásom volt. Idegen számot nem veszek fel, a férjem megnézte a számokat, a Tik Tokról(?) hívtak. Nem értettem, nem vagyok ott fenn.

Indulnak a kerti munkák, öregszem, rövid idő alatt fáradok, s többet kell pihennem. Aznap este úgy ültem a fotelben, hogy zsibbadt az agyam. Még az is fáradt volt a fizikai munkától. A melegtől, a frontoktól.

Voltunk a piacon, még akkoriban, szóval ünnep előtt, mesélte az egyik árus, hogy alig 300 vevő volt, tavaly ilyenkor vagy háromezren vásároltak.  Elgondolkodik az ember. Ilyen jól élünk? Igaz, hónap vége volt, de az ember előre is szokott gondolkodni. Akkor mégis csak jól élünk. Jó világ van nálunk. Csak éppen nem érezzük, akárhogy súlykolják is belénk. 

Meleg van, meleg a kutyulinának is, remélem attól nem lehet lehet sétáltatni. Belassult a világ, de legalább a falu csavargója. Tavaly nyáron is volt kellemetlen helyzetünk, azóta eltelt egy év. Meglátjuk.

Hogy a gazdája mit bír arról a húsvét szombatom mesélhetne. Amikor fáj mindened, szétszakadsz, s fájdalom csillapitóig süllyedsz. Elmaradt a sütés, aztán estére összeszedtem magam, Azóta takarékos üzemmódra kapcsoltam magam, legalább délután ötig, hatig. Sok nekem ez  meleg, szétszed.















 Jó hetes fotóim, át kellene tölteni, de ezek is oly kedvesek nekem, fogadjátok szeretettel.

 

3 megjegyzés:

  1. Az első és a 7. fotó annyira szép! 😍

    Anikó, nem csak te bírsz egyre kevesebbet. Mondtam a férjemnek, én már nem évről évre öregszem, hanem havonta😄 a csepp kertemet régen két nap alatt készre csináltam, most egy hét volt.
    Az ünnep most nálunk nagyon 'lapos" volt.
    Húsvét szombatján mentek vissza a gyerekek, utána se nem süteményeztem, sonkát sem főztem. Sétálni keveset tudtunk, a térdeim kivannak. Pihentünk. Jó volt az így is.

    VálaszTörlés
  2. Az, hogy a TikTokról hívtak, ááá dehogy! Gazemberek értenek hozzá, hogy klónozzák a telefonszámokat, bármelyiket, bárkiét. Ne is vedd fel soha, főleg ha látod : külföldi szám. Olyan sok csaló van mostanában.

    VálaszTörlés
  3. Sosem veszek fel ismeretlen számot. Terdügyben majd írok. Ma akartam, csak sok volt a sok.

    VálaszTörlés