Oldalak

2024. április 19., péntek

Barangoló Vad Rosie

 
Találtam egy újabb vlogot, természetesen(?!) ez is házfelújító. Sokszor elém jöttek a frissítések, bele-belenéztem, aztán rákaptam. Ő is holland, de Angliában élt, dolgozott, míg jó éve  vagy két éve nyáron vett egy erdőben lévő felújítandó faházat Svédországban, s egyedül újítja fel. Ő át amúgy belsőépítész, tehát színvonalas munkát végez, akkor is, ha mindezt ami egy faház felújításához kell közben tanulja meg. Legfeljebb van egy szemlélete, alapjai. A fenti az első rész, a lenti pedig azért kedvencem, mert egy kiránduláson elmondja életfilozófiáját, s nagyon tetszett.
 

 

Erdő, természet, független nő, s HÁZ!!! Minden együtt mit szeretek, s persze gyönyörű  felvételek. S nagyon tetszik ahogy lépésről lépésre halad előre, a felújításban. Tervszerűen, sikerekben, kudarcokban, s persze kicsi kertje is van. Noná! S nincs autója, biciklivel közlekedik, szállít.
 

 

A kommentek közül:
 "Nem azért vagyok itt, hogy gyors legyek, hanem azért, hogy szabad legyek." - Roaming Wild Rosie.

 Több mint 25 éven keresztül túráztam és hátizsákkal bejártam az Egyesült Államok délkeleti részén (Appalache Trail terület), az Egyesült Államok nyugati részének (Sziklás-hegység területe), valamint Peruban (Andes-hegység) jó részét. De a sclerosis multiplex és az idős kor (majdnem 70 éves vagyok) miatt fizikailag képtelen vagyok többé túrázni. Az MS miatt olyan helyzetbe kerültem, hogy alig tudok felállni vagy járni. De 36 éve küzdöttem az SM-vel, túráztam és gyalogoltam több száz (talán több ezer) mérföldet, amikor az SM nem hozott le, és láttam néhány elképesztő látnivalót és terepet, és ezért mindig hálás leszek. Szóval, barangolj és forgatj Wild Rosie-t. Hálás vagyok neked.

3 megjegyzés:

  1. A kezdetektől követem őt, nagyon kedvelem én is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És az előbb már megint névtelenül rakta be az írásomat. Kovtama voltam.

      Törlés
    2. Sejtettem hogy te vagy. Most fedeztem fel, s nézem elölről végig. S csodálom őt. Sok mindenért.

      Törlés