Oldalak

2022. augusztus 23., kedd

Új szelek

Évelő Akadémia 

 

Major György Kertje  kedves blogomról. Sokat tanulok a bloggertől.

 

Osmocote 

 A fentiket magamnak mentegettem. Hosszú a változtatás, ha az embert fogja az egészsége, az időjárás. A kertészetben lebeszeltek a növényvásarlásról a kockázatos időjárás miatt. Kedvenc kertépítőm szintén erről ír. Ilyen időket élünk, de álmodozni, felkészülni lehet.

Ilyen elegáns, szép kiültetést rég láttam. Nagyon tetszik, Keszthely, kastélypark.







 Ez pedig a ráadás:





2 megjegyzés:

  1. Jó kertépítőjük, tervezőjük van! Hasonlót néhány éve Balatonfüreden láttam. Lehet, hogy egy kútfőből származnak ezek. Követendő példa lenne!
    A növényvásárlásról én is lemondtam az idén már. A nyár elején vásárolt növényeimből alig maraft meg valami, minden igyekezetem ellenére elpusztultak, néhányuk még vegetál. Nagyon át kell terveznünk a kertjeinket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak tudod, nálam a gyógyulás is szerepet játszott,tavaly a térdügyeim. Azóta áll a kert. Örülök, ha fenntartom.

      Törlés