Oldalak

2022. április 10., vasárnap

Filmek innen és onnan

 Ez bizony minden különlegessége ellenére nekem bejött.

 

A 2. részt ajánlanám. Közben elgondolkodtam, hogy miért is volt  olyan ismerős (és nagyon rossz) ézésem miközben a filmet néztem? Gondolom, akinek tv-je van ismerős a sorozat, én nagyon kedvelem. Bár, Vera, a megszállott nyomozó  után nehezen álltam át rá. Viszont nagy kedvencem a patológus. Csillogtatja az angol humorát.

S jöjjön a világ alulnézetből, megtaláltam a fotókat, azt hittem töröltem mindet...



 S ez már itthon eső után, amikor a gyorsan növő füvet, tyúkhúrt, stb, a szépek legyőzik. S 10 nap után egy más világra csodálkozol rá.
















4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a kerti fotóid, mint mindig! Az a kockás liliom nagyon különleges! Megcsodáltam a kankalinokat is. Álomszépek!
    Jó filmezést neked és közben gyógyulgass minél előbb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Margó.Te küldtél ki a kertbe, jól tetted.

      Törlés
  2. Engem is a kockás liliom fogott meg.Tavaly külön ezért mentem le a Dráva mellé,hogy fotózzam őket.Gyógyulj gyorsan!Tudod:"egyre jobban..."
    Anci

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Anci. Idén csodaszép ő, ezek az elmaradt esők használtak neki.

    VálaszTörlés