Oldalak

2020. december 4., péntek

Mára

Egy dolog, ha az ember fél a haláltól, de az egészen más, ha az élettől is fél. 

A Táncterápia c. fimből (ha igaz)

Pakolgatok, égetem el a régi számlákat, ez a 2018-as asztali naptár egyetlen feljegyzése. S milyen üres is volt abban az évben az asztali naptárunk...

A Nők Lapja végén mindig tesznek fel kérdéseket híre embereknek. Ezek egyike: mi a kedvenc idézete? Mindig Frida Kahló jut eszembe, de nem pontos: Élni merészség(?? ez nem pontos, bátorság? ), meghalni mindenki tud. Mikor annyira lent voltam mindig ezek a szavak jutottak eszembe. Ismerős nem érti óvatosságomat a vírus miatt. Viszont volt gégemetszésem, voltam hetekig respirátorral lélegeztetve, s volt tüdőembóliám is. S van egy autoimmun betegségem. Sokat láttam,tapasztaltam, s mélyen átérzem azoknak a helyzetét, akik kórházban vannak a vírus miatt.



9 megjegyzés:

  1. Legyél te csak óvatos továbbra is, ne törődj azzal mit gondolnak mások.
    Te tudod min mentél keresztül, még szép hogy vigyázol magadra.

    VálaszTörlés
  2. Jaaa, gyönyörű az a fotó, simán elfogadnàm festményként ☺️

    VálaszTörlés
  3. Teljesen igaza van Orsinak, vigyázz nagyon magadra. Egyébként is, mégha nem lennének ilyen tapasztalataid, akkor is alap, hogy próbálja elkerülni az ember az ilyen fránya betegséget. A fénykép gyönyörű!

    VálaszTörlés
  4. Ez a legszebb kép,amit mostanában láttam.Nem csak nálad,máshol is!Ez egy csoda!
    Anci

    VálaszTörlés
  5. Jobb félni, mint megijedni! Nem értem a vírustagadókat! Vigyázzatok nagyon magatokra, mert más ezt nem teszi meg, nem törődve embertársaival. Jó egészséget kívánok nektek!
    Ezem a fotón ott van a fény, csak erre gondoljunk, hogy ez üzen nekünk is.

    VálaszTörlés
  6. Ez egy nagyon elkapott pillanat volt, pedig több fotó készült akkor. Ezért is, az üzenetért tettem ide. Jól érzed.

    VálaszTörlés