Oldalak

2020. december 9., szerda

Megvagyunk,

 kínlódunk Zsebivel. Ő ma délután állt a lábára, akkor is három lábon , de végül elég szépen járt már. Igaz a kert feléig, de eljött velem. El nem tudtam képzelni mi érhette?

Engem az epegörcs kapott el, rendesen. Kőkeményen diétázom, s szenvedek a kávéelvonástól. Nem könnyű napok ezek.

Az előző filmhez nem írtam semmit, mobilról élesítettem.


Ők a decemberi angyalkáim. Szeretem őket. Mi hagyományos ünnepet tartunk, nálunk Karácsony estén lesz karácsonyfa. Olyan furcsa nekem ez az ünneptelen ünnepvárás, fa állítás. Tudom, maródi vagyok.



6 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnállak!Nekem semmi panaszom a műtét után.Ehetek bármit.Neked nincs szerencséd ebben,akárcsak a főnökasszonyomnak.
    Szegény Zsebi!Nehezen hagy itt benneteket,pedig csak szenvedés az élete már.Tudom,nagyon szeretitek,mindent megtesztek érte,de nincsenek csodák...
    Anci

    VálaszTörlés
  2. Nem csak neked furcsa ez az ünneptelen ünnepvárás.
    Bennem is ott van a szomorúság. Nem kell ehhez még csak maradinak sem lenni.
    Remélem azóta már jobban vagy!
    ...mindenki kínlódik valamivel, engem meg a gyomorsav öl meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Salvus víz, kipróbált, hoztam a minap én is. Orsi én elég lent vagyok, napok óta.

      Törlés
  3. Maródi vagy maradi?!
    Nem mindegy.
    Én maradi - nincs elő, elő, elő karácsony.

    VálaszTörlés
  4. Ebben az esetben maradi, amúgy maródi, a fene enné meg.

    VálaszTörlés
  5. Nem vagy egyedül... azt hiszem..

    VálaszTörlés