Oldalak

2020. december 29., kedd

Az angyal





 tàvolról érkezett, még évekkel ezelőtt. Akkor meséltem arról, hogy az angyal babámat odaadtam egy kislánynak, akinek öngyilkos lett az édesanyja.

S milyen figyelmes volt a küldője kárpótlásként megérkezett hozzám ő. Az idei fánkon/ fánkra harmadikként került fel addigi helyéről csúcsdísznek. Az előzőeket valami érte, gondolom a fa erőteljes mozgatása... Köztük is volt barátságdísz. S íme ez évtől adventiek is lesznek majd a fán.


S mindezt leírni hogy jutott eszembe? Ránéztem a kicsi kis fánkra, s gondoltam nektek is elmondom a történetét.

Mobilról írok, mindenféle hiba annak róható fel.

2 megjegyzés:

  1. Mennyivel másképp nézünk egy olyan díszre, aminek története van. Óhatatlanul eszünkbe jut róla hogy került oda. Én is szeretem, ami emlékeket idéz elő. Nekem is van 2 cserép angyalka, a legkedvesebbek számomra.

    VálaszTörlés
  2. Igen, s erre pont díszítés közben jöttem rá, amikor a kezembe kerültek.

    VálaszTörlés