Oldalak

2020. november 8., vasárnap

Lombok, levelek, november

 Mivel a technikai dolgokkal nagyon nem vagyok tisztába, s a Google fotók közé e pillanatban egyszerűen nem enged a rendszer fotókat feltölteni (pedig azok maradtak meg gépcserék után, amik oda felkerültek) szóval ide kell, hogy feltegyek kedves fotókat, tán mások is örömüket lelik benne, s nekem is megmaradnak így. Imádom az őszi lombokat!!!!! Mondtam vele valami újat?
Az úton és az érkezéskor készült fotó




 A fák nagyságát akartam megmutatni, egyre többet vágnak ki közülük vagy kidőlnek. Kár értük. Van, amit már csak tavalyi fotón nézegethetek.










 










S visszaérkezve

 
 
S számomra ez a fotó mond el az őszről mindent!


8 megjegyzés:

  1. Minden egyes fotó megdobogtatja a szívem 🤗 rajongásig szeretem az őszi erdőt, színeket. Tegnap volt benne bőven részem ☺️

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek...imádom.. Teljesen mindegy, hogy hol van...

    VálaszTörlés
  3. Nem vagy egyedül ezzel az érzéssel! Nem tudok betelni a látvánnyal és már előre sajnálom, hogy a hideg reggelek megfosztanak bennünket ettől a sok szépségtől.

    VálaszTörlés
  4. Már itt is egyre jobban, lehet hogy utolsó percekben jártunk
    Kint

    VálaszTörlés