Oldalak

2020. november 9., hétfő

Amikor a múlt és a jelen találkozik

A mostani Lakáskultúra otthonbemutatói nekem egytől-egyig szívbéliek. Ilyen is ritkán van. Nem szeretem a skandináv stílust, a hideg fehéreket, szürkéket, feketét. Nekem nem a világom.Mindig elcsodálkozom, ha lakberendezési magazinok ottani lakást mutatnak be. Persze, az egyik kedves és emlékezetes egy lakberendezőé volt.Élettel teli!!! Nem szürke.

Rá is csodálkoztam erre a lakásra, svéd. Mégis a régi kályha, a történetüket mesélni tudó tárgyak, bútorok, a növények meleggé teszik. S a bejegyzés végén ott volt a ház egy részlete is, kintről. Akkor az ember már értett mindent. Szemmel láthatóan a háznak is története van. (Azóta fordítóval el is olvastam...) Gyönyörködjetek benne. A forrás több fotót is mutat, no és más skandináv lakásokat/házakat is. Egyik kedvenc blogom.

 







 forrás: https://www.myscandinavianhome.com/2020/11/a-charming-apartment-in-stockholm-where.html

2 megjegyzés:

  1. ohhh, az a cserépkályha!! :) meg az első fotón az az árnyékoló...bejönne nekem is.

    VálaszTörlés
  2. Még az egész hangulata. Azért aminek története van más mint egy új, bármilyen divatos is.

    VálaszTörlés