Oldalak

2020. november 17., kedd

Bezárkózva

 élünk, nem kértünk védőoltást. Fő ok, hogy mikor utoljára kaptam nagyon beteg lettem tőle, azóta nem adatom be. Próbálunk távolságot tartani, ami fontos bolt oda járunk el, megfelelően védekezve. Azért már a településen is megjelentek  a betegek, szerencsére nem súlyos esetek.  Mi pedig próbálunk ügyelni magunkra.

Úgy tűnik az erdők forgalma ismét megnőtt, lásd kedvenc erdészházas erdőnké. Ma pedig kedvenc tavunkhoz mentünk el, megnézni hogy őszül? Semmi extra néznivaló nem volt. Csak a megszokott, de mégis mindig meglepetés, s új arcát mutató látványok. S horgászok, többen. S kutyasétáltató is. Zsebit nem vittük, egy órás a séta, nem kockáztatunk vele, Utána járattam meg kicsit a faluban.Legyen meg a napi szimatolása.










A "krokodil" fa


Mai fotó, kankalin. Egyike a tavasz első erdei virágainak.. novemberbenm


kilátó is épült a szőlőhegyen, tavasszal meglátogatjuk majd. Nyáron ismét megnyílt a fürdő, új híd készült, nagy forgalom volt a nyáron.Nagyon ad magára a település.Megállapítottuk.





s sütött a nap ezerrel, szép november búcsúztató időjárás volt. Miért búcsúztat? Hidegeket ígérnek. Viszont most derült, vígadt, s ragyogott ég és föld is.


9 megjegyzés:

  1. tejóég, teljesen összezavartál, azt hittem első ránézésre a fotóidnak, hogy festmények...
    (gondolkodhatnál azon, hogy albumba gyűjtve kiadd, nagyon tehetséges fotós vagy)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katalin, szeretek fotózni, ennyi.S tegnap valami csoda folytán miben összejött.

      Törlés
  2. A cím után mást vártam, de nagyon örülök ennek a "bezártságos" kirándulásotoknak, a csodás fotóknak! Nagyon szép helyen jártatok és kellőképpen búcsúztattátok a novembert. Gyönyörű idő volt nálatok! Tegnap végre már mi is láttunk egy kis napfényt, olyan jó volt.

    VálaszTörlés
  3. Én is úgy jártam 15-20 éve,hogy az influenza elleni oltástól nagyon beteg lettem.Megfogadtam,hogy többet soha!Most mégis megtárgyaltam a háziorvossal és megnyugtatott,hogy már korszerűbbek a védőoltások és a járvány miatt inkább adassam be.Féltem kicsit,de semmilyen problémát nem okozott.Igaza volt a doktornőnek.Kicsit nyugodtabb vagyok és ezután minden évben kérni fogom a szurit.
    Anci

    VálaszTörlés
  4. Csodálatos fotók! A kis kankalin minden ősszel virít, a hó alatt is /ha van/ ott maradnak a virágai, s tavasszal nagyobb erőbedobással kezdi. Nálunk nagyon sok van az előkertben, de most még virágot nem hozott. Itt tavaszodni is később szokott.
    Betegségtől mentes, szép napokat kívánok: Marika

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép fotók!Mindig mondom, hogy a kopasz fák is gyönyörűek, ahogy az ágak szerte szét ágaznak...Sokszor én csipkét is látok bennük!
    Mi soha nem szoktunk oltást kérni! Én pláne hogy nem járok sehova...Nekem aggályaim vannak, hallottam többektől, hogy utána mint Te is betegebb lett!!

    VálaszTörlés
  6. A 8.fotó valami csoda! ❤️ a többi is, nagyon különleges szemmel nézed mindig a részleteket.

    Mi sem oltattuk be magunkat még soha, szerintem nem is fogjuk. Még influenzások sem voltunk, akármilyen nagy járvány is volt. Remélem ezután is elkerül bennünket.

    Betegség nélküli napokat kívánok, sok sétával azon a csodás helyen, ahol a fotóid készültek! 🤗

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a kommentjeiteket, remélem jól döntöttünk. S íme, tényleg az utolsó szép nap volt a kirándulásé, megérkezett hozzánk a rideg, nedves, szeles november. Bízzunk benne, hogy megússzuk a betegséget, s tavasszal ki-ki örömmel kezdheti el művelni a kertjét. Úgy legyen!

    VálaszTörlés